لوگو سایت

امکانات جدید نسخه وب سامانه شاد چیست؟


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حسین صادقی در این باره اظهار کرد: در راستای توسعه امکانات نسخه وب شبکه شاد و سهولت دسترسی و بهره برداری کاربران از این امکانات، به تازگی خدمات جدیدی به نسخه وب شبکه شاد اضافه شده است.

وی افزود: قابلیت نخست، افزودن «رمزینه‌خوان» (QR CODE) است که جهت بهره‌برداری از محتوای کتب درسی، به امکانات گروه‌های کلاسی افزوده شده است. از آنجایی که این محتوا بر روی سایت «رشد» قرار گرفته، ترافیک مصرفی آن رایگان نخواهد بود.

سخنگوی اپلیکیشن شاد همچنین با اشاره به ایجاد امکان«گفت‌وگوی صوتی و تصویری» برای دانش‌آموزان و معلمان در نسخه وب گفت: امکان استفاده از ارتباط زنده تصویری(لایو) نیز برای کاربران نسخه وب فراهم شده است و از این پس دانش آموزان می توانند با معلم خود در محیط شاد ارتباط تصویری زنده برقرار کنند. البته در نسخه فعلی، امکان شروع لایو برای دانش آموز فراهم است ولی این امکان به جهت محدودیت هایی که برای Browser ها در نسخه وب وجود دارد، هنوز برای معلمان فراهم نشده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد دانش‌آموزان کلاس‌بندی شده در شبکه شاد ۱۰ میلیون و ۶۲۹ هزار و ۶۲۰ نفر است گفت: روزانه یک میلیون و ۴۷۰ هزار و ۸۰۰  ارتباط زنده تصویری و ۸۹۵ هزار و ۸۳۰  گفت‌وگوی صوتی در کلاس‌ها برقرار شده است.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه