لوگو سایت

عقب نشینی ۶۰۰۰ دلاری بیت کوین از اوج تاریخی/ سرخپوشی یکپارچه آلت کوین ها


به گزارش اقتصادنیوز ، هفته گذشته بیت کوین آخرین رکورد تاریخی ۶۹۰۰۰ دلاری را برای خود به ثبت رساند و تحلیلگران صعود بیت کوین به کانال  ۷۰۰۰۰ دلاری برای بیت کوین را دور از ذهن نمی دانستند.

اما پس از آن بیت کوین  تا ۶۳۰۰۰ دلار سقوط کرد ولی دوباره خود را دوباره به ۶۶۰۰۰ دلار رساند؛ با این حال، این روند صعودی نیز دوام چندانی نداشت؛ چرا که چند ساعت بعدبیت کوین به سرعت افت کرد و تا مرز ۶۰۰۰۰ دلار در صرافی بیت استمپ پایین آمد. بیت کوین حتی امروز دقایقی سطح ۵۹ هزار دلار را هم تاچ کرد اما مجددا به کانال ۶۰ هزار بازگشت.

قیمت بیت کوین در این لحظه (۱۵:۱۵ به وقت ایران) به ۶۰ هزار و ۵۰۲ دلار رسیده است. بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته افت ۸ درصدی و در بازهع زمانی یک هفته نیز افت ۱۰ درصدی را ثبت کرده است. بیت کوین امروز بیش از ۶۰۰۰ دلار از اوج تاریخی خود فاصله گرفته است.

ارزش بازار بیت کوین امروز تا ۱.۱۵۰ تریلیون دلار افت کرده است که به معنای کاهش ۱۰۰ میلیارد دلاری فقط در طی در یک روز است.

سقوط شدید اتریوم

 اتریوم دومین رمزارز بزرگ بازار نیز که هفته گذشته با ثبت یک رکورد جدید به ۴۹۰۰ دلار رسیده بود؛ به زیر ۴۳۰۰ دلار سقوط کرد.

اتریوم در لحظه نگارش این گزارش ؛ با افت ۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۴۲۷۶ دلار رسید. اتریوم در مقیاس هفتگی نیز ۱۱ درصد افت را نشان می دهد.

سرخپوشی یکپارچه آلت کوین ها

همزمان با سقوط بیت کوین دبگر رمزارزها نیز به تبعیت از رمزارز برتر بازار افت شدید را تجربه کردند. پولکادات، ترا، لایت کوین، چین لینک و بیت کوین کش از رمزارزهای بزرگ بازار نیز در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۰ تا  ۱۴ درصد ریزش کردند و به ترتیب به ۴۰ ،  ۴۴ ،  ۲۳۵ ، ۲۹ و ۶۰۱ دلار رسیدند.

بایننس کوین، سولانا، کاردانو، ریپل، دوج کوین و آوالانچ نیز از جمله رمزارزهای بزرگی هستند که  کاهش شدیدی را تجربه کرده اند.  بایننس کوین با ۸ درصد افت به ۵۹۵ دلار رسید. سولانا که به تازگی رشد عجیبی را  به ثبت رسانده بود اکنون با افت ۷ درصدی به ۲۲۴ دلار رسیده است.

کاردانو ، ریپل و دوج کوین هر کدام حدود ۹ درصد افت کردند. اوالانچ با افت ۹ درصدی به ۸۸ دلار رسید. شیبااینو نیز با افت ۶.۵ درصدی به ۰.۰۰۰۰۴۹۳۶ رسید.

بازنده اصلی بازار در میان الت کوین های بزرگ نیز Cripto.com coin با  نشان اختصاری CRO  است که بیش از ۱۵ درصد از ارزش قیمت خودر را در ۲۴ ساعت اخیر از دست داده است.

افت ارزش بازار ارزهای دیجیتال

 ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار کاهش یافته و با افت ۸.۶ درصدی به ۲.۷ تریلیون دلار رسیده است.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه