لوگو سایت

توضیحات خاندوزی در خصوص تعیین تکلیف اموال تملیکی


به گزارش اقتصادآنلاین، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در صفحه خود در اینستاگرام نوشت:یکی از موانع بزرگ در حل مشکلات بر زمین مانده کشور نبود عزم جدی و نداشتن برنامه عملیاتی برای حل مشکلات است.از ابتدای آغاز خدمت گزاری به مردم عزیزمان تمام تلاش مان بر این بود که این مانع مهم را برطرف کنیم که نمونه عینی و مصداقی این تلاش را در تعیین تکلیف اموال تملیکی  شاهد بودیم.

او افزود: در طول ۱۰ سال گذشته حجم زیادی از این اموال  به صورت بلاتکلیف در انبارهای سازمان تملیکی باقی مانده بود که اکنون بخشی  از آنها به دلیل فاسد شدن باید امحا شود .

خاندوزی گفت: در مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی با ارائه یک برنامه عملیاتی به هیات دولت در صدد رفع این مشکل ۱۰ ساله در عرض چند ماه بودیم که به یاری خداوند این حرکت آغاز شده است .امیدواریم با تعیین این اموال به صورت شفاف و به دور از فساد بتوانیم قدم مهمی در حل این معضل حل نشده  برداریم.

او افزود: از ریاست محترم جمهور به دلیل پیگیری های مستقیم جهت تعیین تکلیف اموال تملیکی و همچنین  از حجت الاسلام  اژه ای ریاست محترم قوه قضاییه که موجب تسریع در روند پیگیری پرونده های این اموال شدند کمال تشکر را دارم.  تجربه اخیر نشان داد که این مشکلات جز با همکاری و هماهنگی مستمر بین قوا حل نخواهد شد.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه