مجموعه کاخ فلاحتی شهر ایلام تعیین تکلیف خواهد شد > خبرگزاری میراث آریا – مجله خبری اقتصاد پیشرو
آذر ۱۵, ۱۳۹۶
امضای تفاهم نامه همکاری میان اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران با شرکت سرمایه گذار کره ای – مجله خبری اقتصاد پیشرو
آذر ۱۵, ۱۳۹۶


واحدهای تولیدی به رفتارشناسی رقبا و مشتریان خود بپردازند

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: واحدهای تولیدی باید با مطالعه بازار و رفتارشناسی رقبا و مشتریان خود در داخل و خارج از کشور، روش‌ها و راهبردهای مناسبی را برای تولید محصولات مورد نیاز بازار خود اتخاذ کنند.

به گزارش شاتا، جعفرصادق اسکندری در بازدید از واحدهای صنعتی و تولید استان آذربایجان غربی تصریح کرد: امروزه واحدهای تولیدی باید با مطالعه بازار و رفتارشناسی رقبا و مشتریان خود در داخل و خارج از کشور، روش‌ها و راهبردهای مناسبی را برای تولید محصولات مورد نیاز بازار خود به منظور رقابت با رقبای خود اتخاذ و برای بقا در بازار همواره به روز شوند.

وی گفت: علاوه بر آن واحدهای صنعتی و تولیدی باید با توجه به سهم بازار و فروش خود در انتخاب روش‌های تأمین مالی خود دقت لازم را به کار گرفته و برای تأمین نیاز مالی خود متکی به تسهیلات بانکی نشوند بلکه از سود حاصل از فروش محصولات خود نسبت به توسعه یا نوسازی واحد خود اقدام کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه یکی از الزامات واحدهای تولیدی، دریافت نشان و علامت استاندارد ملی است تصریح کرد: بی شک دریافت این نشان بیش از آنکه به نفع خریدار و مشتری باشد به نفع فروشنده و تولید کننده بوده چون با داشتن علامت استاندارد ملی و بین المللی می توانند رضایت مشتریان را جلب و سهم بیشتری در بازار به خود اختصاص دهند.

اسکندری بیان کرد: خوشبختانه آذربایجان‌غربی از پراکندگی صنعتی مطلوبی در تمامی نقاط استان و شهرستان‌های آن برخوردار بوده و این نقطه تمایز آذربایجان‌غربی از سایر استان‌ها است.

وی در پایان بازدید از هر واحد جلسه جداگانه و اختصاصی برای بررسی مشکلات هر واحد برگزار و راهکارهای مناسبی نیز برای حل این مشکلات اتخاذ کرد.

اخبار مرتبط



مطلب واحدهای تولیدی به رفتارشناسی رقبا و مشتریان خود بپردازند برای اولین بار در اینجا منتشر شده.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *