لوگو سایت

آتش سوزی انباری کفش در بازار تاریخی تبریز!


به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا زبردست ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: امروز (پنجشنبه ۲۵ آذرماه) انباری لوازم کفاشی در زیرزمین پاساژ حسینیه بازار تاریخی تبریز طعمه آتش و با تلاش آتش‌نشانان اطفاء حریق شد.

 وی با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی دود نسبتا غلیظی به همراه داشت، افزود: این آتش‌سوزی در داخل انباری لوازم انباشته شده کفش رخ داده و دود حاصل از این حریق موجب نگرانی شهروندان و بازاریان شده بود که با اقدام به موقع آتش‌نشانان مهار شد.

وی با تاکید بر اینکه تمهیدات سازمان آتش‌نشانی در راستای تامین ایمنی بازار تبریز قبلا پیش‌بینی شده بود، گفت: در راستای تامین ایمنی بازار تبریز، بازاریان از آموزش‌های ایمنی چهره‌به‌چهره سازمان آتش‌نشانی بهره‌مند شده و در این آتش‌سوزی نیز با استفاده از خاموش کننده‌های نصب شده در سطح بازار تبریز، اقدام به کنترل این آتش‌سوزی در لحظات اولیه کرده بودند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی تبریز، وی ادامه داد: به علت انتشار دود نسبتا زیاد این حریق در داخل محیط بازار تبریز، آتش نشانان با اجرای عملیات تخلیه دود و ایمن‌سازی محل به عملیات خاتمه دادند.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه