لوگو سایت

نحوه، شرایط و فواید ثبت شرکت بین المللی چیست؟


ثبت شرکت بین المللی در واقع یک فرصت برای حضور در بازارهای بین المللی به منظور فروش کالا و خدمات در ۵ قاره جهان است. شرکت بین المللی یا International Corporation شرکتی است که محصولات خود اعم از کالا و خدمات را صادر می کند.

یعنی هدف شرکت بین المللی، صادرات کالا و خدمات است. یعنی نگاه صادرات محور دارد و نگاه صادرات محور، یعنی درآمدزایی ارزی هم برای کشور و هم برای صاحبان کسب و کار.

ثبت شرکت بین المللی برای فعالان تجاری و کارآفرینان ایرانی، در واقع ارزش آفرین است و میتواند به گسترش بازارهای هدف آن ها در نقاط مختلف جهان کمک کند. 

یکی از راه های ثبت شرکت، در واقع ثبت شرکت بین المللی است که مثل ثبت شرکت مسئولیت محدود یا سهامی خاص، قواعد، شرایط و مدارکی نیاز دارد. برای ثبت شرکت بین المللی بایستی برند ثبت شده داشته باشید. در واقع با ثبت برند می توان گامی در مسیر ثبت شرکت بین المللی برداشت. 

در دنیای امروز که رمزارزها و دنیای متاورس، کارآفرینی دیجیتالی و تجارت الکترونیک و به طور کل اقتصاد جهان را دستخوش تغییرات ژرف و شگرف کرده است، حضوری اثربخش ورای مرزهای یک کشور، یک الزام و یک نیاز برای هر کسب و کار خلاق و نوآور و دانش بنیان است که به دنبال ارزش آفرینی و کسب سود حداکثری است. 

با ثبت شرکت بین المللی می توان به حجم گسترده ای از بازارهای منطقه ای و فرا قاره ای دست یافت و کالا و خدمات را صادر کرد. از طریق مشارکت با هلدینگ های بین المللی و شرکت های سرمایه گذاری، نسبت به انتقال فناوری به داخل کشور و فرآوری محصولات و صادرات مجدد اقدام کرد. حداکثر سازی سود و نرخ قابل توجه بازگشت سرمایه با استفاده از ابزارهای متنوع مالی در بازار سرمایه و شرکت های بیمه و صندوق های ضمانت صادرات، از جمله دیگر فواید ثبت شرکت بین المللی در ایران عصر ۱۴۰۰ شمسی به شمار می رود. 

مزایای ثبت شرکت بین المللی

با ثبت شرکت بین المللی عملا پرستیژ یک برند و شرکت، ارتقا یافته و بازوان تبلیغاتی و بازاریابی وسیعی تری در نقاط مختلف جهان خواهد داشت. سرمایه انسانی بهتر و بیش تری در بازارهای هدف  خارجی پیدا می کند تا از آن ها برای توسعه اهداف سازمانی بهره گیرد. با ثبت شرکت بین المللی می توان مشکلات تحریم را تا حدی بر طرف کرد. 

افتتاح حساب بانکی بین المللی و اخذ اقامت دائم یا تسهیل و تسریع در دریافت روادید شنگن و روادید کشورهایی که دریافت روادید آن ها به صورت گردشگری و دیداری برای ایرانیان و تجار ایرانی سخت است، از دیگر فواید بی نظیر ثبت شرکت بین المللی است. با ثبت شرکت بین المللی و فعالیت در مناطق آزاد تجاری کشورهای مختلف جهان، می توان از فرصت های معافیت مالیاتی بهره برد و سود را حداکثر نمود. از مشوق های صادراتی که کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی برای شرکت بین المللی در نظر گرفته اند، استفاده کرد و حاشیه سود را افزایش داد. 

ثبت شرکت بین المللی برای کارآفرینان جوان و شرکت های دانش بنیان و بیزینس های دانشگاهی ایرانی، یک ابزار فرصت آفرین ممتاز است که نباید از نظر آن ها دور بماند. اگر به دنبال سرمایه گذار بین المللی و هم چنین فروش بخشی از سهام شرکت خود به خریداران هستید، ثبت شرکت بین المللی گام نخست خواهد بود. 

دریافت سریع ویزا ایران یا ویزای کشورهای گوناگون برای کارشناسان  و کارکنان و مدیران شرکت بین المللی، از دیگر امتیازات موجود است. خرید زمین و دفتر کار و تاسیس هلدینگ ها و خرید سهام در بازار بورس از طریق یک تشکل حقوقی، از دیگر امکان هایی است که ثبت شرکت بین المللی در اختیار شما قرار می دهد. 

مدارک لازم ثبت شرکت بین المللی

برای ثبت شرکت بین المللی بایستی مدارکی را در اختیار داشته باشیم. 

متقاضیان ثبت شرکت بین المللی بایستی رونوشت برابر اصل کارت ملی و شناسنامه مدیران و صاحبان حق امضا را ارائه کنند. تعدد نفرات مهم نیست. حتما به منظور ثبت شرکت بین المللی بایستی ثبت برند داشته و گواهی ثبت علامت تجاری را به منظور ثبت در پرونده ارائه نموده و برابر اصل شده باشد. روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت برای اشخاص حقوقی و تکمیل فرم مخصوص جهت ثبت شرکت بین المللی از دیگر مدارک لازم می باشد. 

به منظور ثبت شرکت، متقاضی بایستی روی سربرگ شرکت خود، با امضا مدیران صاحب امضاء مجاز، درخواستی آماده کند تا تحویل کارشناسان اداره ثبت علائم تجاری و اداره ثبت شرکت های بین المللی در کشور میزبان شود. 

بدون نیازسنجی اصولی توسعه بازار کسب و کار شما، ثبت شرکت بین المللی جز هزینه، دستاوردی برای مجموعه شما به ارمغان نخواهد آورد. لذا باید از طریق مشاوران حرفه ای کسب و کار، مقدمات و بستر بین المللی شدن کسب و کار شما فراهم شود.

در عصر پسا کرونا و در عصر رمزارزها، حتما اهداف سازمانی کسب و کار خود را به بازارهای چند قاره بسط داده و در نخستین گام، شرکت بین المللی ثبت کنید که مزایا و فواید فوق العاده ای برای توسعه بازار شما خواهد داشت. 



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه