لوگو سایت

بهترین نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری در ایران


 از این نرم‌افزارها می‌توان در جهت مدیریت مکاتبات اداری، بایگانی‌ها، نامه ها، انواع مستندات سازمانی، کاربران، کارها و وظایف، و گردش اسناد بین آنها استفاده کرد. اتوماسیون اداری پاسخگوی نیاز بسیاری از کسب و کارها در راستای مکانیزه کردن و حذف کاغذ از فرآیندهای اداری سازمان است.

نقش و اهمیت اتوماسیون اداری در سازمان بسیار بیشتر از آن چیزی است که به نظر می‌سد. در واقع اتوماسیون یا Automation بنای خودکارسازی کارها در کسب و کار شما است. به همین دلیل اگر به دنبال خودکارسازی و اتوماسیون کسب و کار خود هستید باید از اتوماسیون اداری شروع کنید. 

از جمله ویژگی های یک اتوماسیون اداری خوب این است که قابلیت تبادل اطلاعات و ارتباط با سایر نرم‌افزارهای سازمانی را داشته باشد. این قابلیت زمانی به شما کمک می‌کند که در اجرای فرآیندهای کاری خود به داده‎‌های این نرم‌افزارها احتیاج دارید. گاهی نیز ممکن است به تبادل اطلاعات میان نرم‌افزارهای مختلف درون‌سازمانی نیاز داشته باشید.

برای اینکار شما می‌توانید از سیستم اتوماسیون به عنوان یک پلت‌فرم استفاده کنید. بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری، سیستمی است که با استفاده از واسط‌های برنامه‌نویسی به شما امکان می‌دهد تا داده‌ها را از نرم‌افزارهای دیگر جمع‌آوری کرده و آن را با تیم‌های خود و در فرآیندهای مختلف به اشتراک بگذارید.

اهمیت اتوماسیون اداری مربوط به جغرافیای خاصی نیست و در میان سازمان‌ها و کسب و کارهای ایرانی نیز پراستفاده است. در واقع اتوماسیون اداری محبوبیت بسیار بالایی در میان کسب و کارهای ایرانی دارد و شروعی برای آنها برای حرکت به سمت BPMS است. آمار جستجوی اتوماسیون اداری در ایران نیز تایید می‌کند که اتوماسیون اداری راهکاری است که در سازمان‌ها و کسب و کارهای ایرانی محبوبیت بالایی دارد.

برای اینکه بتوانید بهترین اتوماسیون اداری را انتخاب کنید، ما در این مطلب منتخب بهترین نرم افزارهای اتوماسیون اداری در ایران و شرکت‌های سازنده آنها را به شما معرفی می‌کنیم. لیست زیر شامل ۹ نرم افزار اتوماسیون اداری برتر است که بیش از سایرین در ایران شناخته شده هستند:

۱- سیستم اتوماسیون اداری فراگستر

سیستم اتوماسیون اداری فراگستر را با ظاهر کاربری بسیار ساده و در عین حال حرفه‌ای امکان ثبت، گردش و مدیریت انواع مکاتبات اداری درون‌سازمانی و برون‌سازمانی را برای سازمان‌ها و کسب و کارهای مختلف فراهم می‌کند. اتوماسیون فراگستر همچنین قابلیت بایگانی و مدیریت انواع مستندات و فرم‌های سازمانی را بدون محدودیت زمانی و مکانی و با سرعت و امنیت بالا دارد.

شرکت فراگستر با دارا بودن رتبه ۱ شورای عالی انفورماتیک، یکی از بهترین‌ها در حوزه اتوماسیون اداری در ایران است که در این سال‌ها توانسته امکان مدیریت فرآیندهای سازمانی را در قالب محیطی کاربرپسند، با امنیت بالا و امکانات متنوع برای مشتریان خود فراهم کند. فراگستر تا امروز به برخی از بزرگترین سازمان‌های ایرانی در صنایع مختلف مانند بانک ملی و ایرانسل کمک کرده تا با سامانه اتوماسیون اداری، بهره‌وری و سرعت سازمان خود را افزایش داده و فرآیندهای سازمانی خود را با شفافیت بیشتری پیگیری کنند.

https://www.faragostar.net/automation

نرم افزار یکپارچه فراگستر

۲- سیستم اتوماسیون اداری چارگون

شرکت چارگون، مجموعه‌ای است با بیش از دو دهه سابقه که به ارایه راهکارهای فناوری اطلاعات در حوزه اتوماسیون اداری، منابع انسانی، مالی، لجستیک و مدیریت فرآیندها می‌پردازد. راهکار اتوماسیون اداری این شرکت بخشی از ۳۵ نرم‌افزار کاربردی با عنوان مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه است. سیستم وب و موبایل اتوماسیون اداری دیدگاه ضمن پشتیبانی کامل فرآیندها و ابزارهای مورد نیاز برای مکاتبات اداری و تولید و گردش نامه‌ها، امکاناتی جهت مدیریت زمان پرسنل، ‌مدیریت کارها، جلسات، و اطلاعات سازمان را نیز فراهم می‌کند.

chargoon

۳- سیستم اتوماسیون اداری پیوست

گروه نرم‌افزاری پیوست با نزدیک به سه دهه تجربه، مجموعه نسبتا کاملی از نرم‌افزارهای اتوماسیون را در حوزه‌های مختلف عملیات سازمانی توسعه داده است. نرم‌افزار اتوماسیون اداری پیوست‌، با دارا بودن یک کارتابل تحت وب‎‌، به عنوان یک دستیار الکترونیکی در اختیار مدیران و پرسنل سازمان است و می‌تواند در انجام امور مختلفی مانند مکاتبات رسمی با شرکت‌های بیرونی، گردش مکاتبات سازمانی و انجام امور سازمانی پرسنل به آنها کمک کند. مقیاس‌پذیری و انعطاف‌پذیری محصولات پیوست با نیاز سازمان‌های مختلف، ویژگی مهم دیگر آن است.

payvast

۴- اتوماسیون اداری تحت‌وب همکاران سیستم

همکاران‌سیستم در سال ۱۳۶۶ کار خود را آغاز کرد. سیستم اتوماسیون اداری همکاران ‌سیستم مبتنی بر وب بوده و امکاناتی مانند مدیریت فرآیندهای سازمانی و انجام مکاتبات اداری را به صورت دیجیتالی و از هر نقطه جغرافیایی فراهم می‌کند. این سیستم ضمن داشتن سرعت، امنیت و سهولت کاربری با استفاده از فناوری Java EE طراحی و ساخته شده است که استفاده از آن را روی انواع مختلف سیستم عامل ویندوز و لینوکس امکان‌پذیر می‎‌کند.

systemgroup

همکاران سیستم

۵- سیستم اتوماسیون اداری آیکن

گروه مهندسی آی کن در زمینه توسعه راهکارهای جامع سازمانی مشغول بوده و دارای رتبه ۱ شورای عالی انفورماتیک است. نرم‌افزار اتوماسیون اداری آی‌کن مبتنی بر وب بوده و ابزاری مناسب برای دیجیتالی‌کردن سازمان و حذف کاغذ از فرآیندهای اداری آن است. در این نرم‌افزار، علاوه بر قابلیت گردش مکاتبات، امکان ارایه‌ی سرویس‌های الکترونیکی به کارکنان سازمان و ارباب رجوع نیز فراهم می‌باشد. همچنین قابلیت ایجاد ارتباط با دیگر نرم‌افزارهای سازمان مانند حسابداری شرکتی، کارگزینی، حضور و غیاب و انبار نیز وجود دارد.

ican

۶- سیستم اتوماسیون اداری برید

برید سامانه نوین، شرکتی فعال در ارایه راهکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و راهکارهای سازمانی می‌باشد. سیستم جامع پرگار اصلی‌ترین محصول این شرکت است که نرم‌افزار اتوماسیون زیرمجموعه آن است. پوشش تمامی فرآیندهای عمومی سازمانی (مالی، منابع انسانی و اتوماسیون اداری) و حتی فرآیندهای خاص هر سازمان، و ارتباط و یکپارچگی میان این نرم‌افزارها، از مزیت‌های این محصول است. نرم‌افزار اتوماسیون اداری این شرکت دارای قابلیت‌هایی شامل کارپوشه و میز کار الکترونیکی، سیستم مکاتبات اداری، بایگانی و آرشیو اسناد، سیستم مدیریت جلسات و … است.

baridsoft

۷- سیستم اتوماسیون اداری تورین تن

تورین تن یک شرکت تولید نرم‌افزار با رتبه ۴ از شورای عالی انفورماتیک است که زمینه فعالیت تخصصی آن، ارایه خدمات مشاوره و طراحی و توسعه سیستم‌های مکانیزه مبتنی بر وب است. سیستم اتوماسیون اداری این شرکت نرم‌افزاری مبتنی بر وب بوده و نام تجاری آن DOCU.NET است. معماری این نرم‌افزار مرکزیت یافته (Centralized) است تا مناسب برای پاسخگویی به تعداد زیادی از کاربران باشد. نسخه موبایل این نرم‌افزار اتوماسیون نیز برای سیستم عامل اندروید طراحی و عرضه شده است.

toorintan

۸- سیستم اتوماسیون اداری شماران سیستم

شرکت شماران‌سیستم بیش از سه دهه در زمینه تولید نرم‌افزارهای اداری فعالیت دارد. نرم‌افزار اتوماسیون اداری شماران‌ سیستم به سازمان‌ها و مدیران امکان می‌دهد تا استفاده از کاغذ در سازمان را کنار بگذارند. از قابلیت‌های این نرم‌افزار، امکان دسترسی مدیران به نامه‌ها و ارجاعات خود بدون حضور فیزیکی در محل سازمان در هر لحظه و در هر مکان، یکپارچگی با ابزارهای گردش‌کار شماران و قابلیت طراحی فرم‌های اداری و سازمانی مورد نیاز با استفاده از ابزار فرم‌ساز است.

shomaran

۹- سیستم اتوماسیون اداری الماس گام

شرکت گام‌الکترونیک که در سال ۱۳۶۷ تاسیس گردید، در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت کرده و دارای رتبه ۱ شورای عالی انفورماتیک کشور است. اتوماسیون اداری وب بنیان الماس‌گام راهکار این شرکت برای اتوماسیون اداری سازمان‌هاست که به کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری و شفافیت فرآیندهای کاری کمک کرده و نیازهای اجرایی سازمان‌های متوسط و بزرگ را برآورده می‌کند. این راهکار مبتنی بر وب، دارای زیرسیستم‎هایی از جمله مدیریت مکاتبات، مدیریت فرآیندها، سامانه مدیریت اسناد الماس‌گام، سامانه مدیریت جلسات و مصوبات، الماس همراه و سیستم ارتباطات یکپارچه است.

gamelectronics



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه