لوگو سایت

قیمت شیرینی در روز مادر اعلام شد


علی بهره مند  در مورد وضعیت قیمت شیرینی در آستانه روز زن، اظهار کرد: آخرین قیمت‌ها در مرداد ماه ابلاغ شد که بر این اساس، قیمت شیرینی تر برای واحدهای درجه یک ۷۸ هزار تومان و برای واحدهای درجه دو ۶۰ هزار تومان، قیمت شیرینی زبان، پاپیون و دانمارکی برای واحدهای درجه یک ۶۵ هزار تومان و برای واحدهای درجه دو ۵۰ هزار تومان و قیمت شیرینی کیک یزدی برای واحدهای درجه یک ۴۹ هزار تومان و برای واحدهای درجه دو ۳۹ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه صنف دارندگان قنادی، شیرینی‌فروشی و کافه قنادی تهران به مشکلات قنادان اشاره کرد و افزود: متأسفانه قنادان با مشکل تأمین روغن مواجه هستند؛ از سویی دیگر نیز قیمت شکر در بازار آزاد بسیار بالاست به گونه‌ای که از ۱۲ هزار و۵۰۰ تومان به ۱۶ هزار تومان رسیده است.

بهره مند گفت: با توجه به مشکلاتی که قنادان در خصوص قیمت و تأمین مواد اولیه دارند با اتاق اصناف و سازمان صمت مکاتباتی کرده‌ایم اما تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.

وی ادامه داد: با این شرایطی که داریم نمی‌توانیم با این قیمت‌ها ادامه کار دهیم و باید فکری برای تأمین مواد اولیه شود.

بهره مند در مورد جمع آوری روغن توسط صنف‌ها از بازار، تصریح کرد: واحدهای صنفی اصلاً جایی برای نگهداری روغن ندارند و نمی توانند روغن اضافه بخرند. دلالان معمولاً از این کارها می‌کنند. نکته مهم این است که طی یک الی ۲ ماه گذشته صنف قنادی با مشکل تأمین روغن مواجه شده و ادامه کار برای این صنعت سخت شده است.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه