سرعت عمل بیشتر در واگذاری اموال مازاد بانک ها، خواسته ی رییس جمهور – مجله خبری اقتصاد پیشرو
مهر ۲۳, ۱۳۹۷
ایجاد ترمینال مکانیزه معدنی-ریلی در بندرشهیدرجایی طی سه سال/ افزایش میزان صادرات و واردات مواد معدنی به ۶۰ میلیون تن/ شهیدرجایی به بندر سبز تبدیل می شود – مجله خبری اقتصاد پیشرو
مهر ۲۳, ۱۳۹۷

تعیین استراتژی فروش برای صنعت – مجله خبری اقتصاد پیشرو


دومین نمایشگاه بین‌المللی محصولات کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته افتتاح شد.

به گزارش شاتا، فرهاد دلق پوش با حضور در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه بین‌المللی محصولات کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته که در محل نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی برگزار شد، با اشاره به وجود برخی از مشکلات اقتصادی، گفت: مردم ما در برابرمشکلات، همانند فولاد آبدیده هستند و قطعاً وجود آهنین مردم کشورمان می‌تواند از این شرایط، فرصت های مطلوبی را فراهم کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه نمایشگاه های تخصصی، انعکاسی از توانایی ها است، گفت: نمایشگاهها فرصتی است که بتوانیم ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و داشته‌های خودمان را هم در خدمت همدیگر قرار دهیم و هم در جهت رونق اقتصادی و تبادل تکنولوژی با کشورهای دیگر قدم های موثری را برداریم.

دلق پوش افزود: امروز کشور ما از منابع و سرمایه‌های بسیاری برخوردار است و گیلان دروازه ای است برای اتصال به اروپا و کشورهای حاشیه دریای خزر که حداقل بازار ۴۰۰ میلیون نفری را دارند و آنها تشنه امکانات و منابع و تولیدات و انواع محصولاتی که ما در کشور داریم، هستند.

وی با اشاره به وجود ۴۶۳ واحد تولیدی در حوزه صنایع غذایی گفت: در کشور هم به همین نسبت، ظرفیتهای مطلوبی در حوزه صنعت غذا و صنایع وابسته آن با برندهای صاحب نام وجود دارد.

رییس سازمان صمت استان اذعان کرد: گیلان در عرصه کشاورزی قابلیت‌های کم نظیری دارد که می تواند به قطب صنایع غذایی تبدیل شود لذا بایستی ارزیابی و بازنگری کنیم با این ظرفیت‌ها که ما داریم چرا به حد خود کفایی، کمال و حد انتظار نرسیدیم.

وی تعیین استراتژی فروش برای صنعت، را امری حیاتی دانست و تاکید کرد: دستیابی به محصولات جدید و تکنولوژی خاصیت این نمایشگاه های تخصصی است. مهمترین مسئله در تولید این است که بتوانیم همه بخش‌های تولید و صنعت مان را از نقطه آغازین تا انتها که کالایی را که دست مصرف ‌کننده می‌رسانیم به نحو ماهرانه و با تخصص، مدیریت کنیم.

دلق پوش افزود: ولی متاسفانه در اغلب واحد های تولیدی بخش بازاریابی و تجاری به صورت حرفه ای وجود ندارد یعنی به روز نیستند که ببینید مردم چه می خواهند کشور چی می‌خواهد خارج از کشور چه نیازها و بازارهایی وجود دارد.

وی تصریح کرد:برای مدیریت در عرصه تولید، از روزمره گی پرهیز شود و فرصت سوزی در عرصه رقابت بسیار مضر است لذا فرصت ها را باید غنیمت بشماریم و تبادل اطلاعات تولیدات و دستاوردهای فرهنگی و تولیدی فرصتی برای کسب درآمد برای رونق واحدهای تولیدی اشتغال بیشتر در دستیابی به بازارهای بیشتر و بهتر و آخرین تولیدات صنعتی و دستاوردهای تولیدی خودمان را در معرض دید نمایش دیگران قرار دهیم.

دلق پوش تاکید کرد: در سایه رقابت است که ما می توانیم بر مشکلات فائق شویم امروز تولیدات ما مشکلات زیادی دارند از جمله اینکه اول تولید میکنیم ولی برای خودمان برنامه تجاری سازی و برندسازی نداریم و حلقه فروش ناقص است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اساس رفع این مشکل را، تعامل مناسب بین صنعتگران و بازرگانان برشمرد و اظهار داشت: ایجاد شرکت‌های مدیریت صادرات به شکل حساب شده ، منسجم و برنامه ریزی شده قطعا برای توسعه صادرات و نفوذ در بازارهای جهانی یک نیاز واقعی در مسیر پویایی تولید است.

گفتنی است این نمایشگاه به همت مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۰ مهرماه سال ۹۷ در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی منطقه آزاد انزلی رسما” آغاز به کار کرد و از ساعت ۱۵ لغایت ۲۲ پذیرای علاقمندان به صنعت غذا می باشد.



مطلب تعیین استراتژی فروش برای صنعت برای اولین بار در اینجا منتشر شده.

amir
amir
طراح و برنامه نویس وب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *