میزان سود سهام عدالت ۹۶ چقدر است؟ – مجله خبری اقتصاد پیشرو
مهر ۲۸, ۱۳۹۷
مسمویت خدمه کشتى ایرانى حامل گندم در ساحل باکو/ اعزام هیأت ایرانى براى بررسى علت اتفاق – مجله خبری اقتصاد پیشرو
مهر ۲۸, ۱۳۹۷

تشریح روند نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی استان گلستان – مجله خبری اقتصاد پیشرو


معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت استان گلستان در پی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی،تولیدی و خدماتی ،گزارشی از عملکرد بازرسین این سازمان در شهریور ماه سال جاری اعلام کرد.

به گزارش شاتا، علی اصغر اصغری گفت، بر اساس آمار واصله از ستاد خبری سازمان تعداد ۴۳۲ مورد گزارش و شکایت مردمی پیرامون خرید و فروش کالا و ارائه خدمات توسط واحدهای صنفی و خدماتی در شهریور ماه سال جاری دریافت شد که از این تعداد ۸۴ درصد گزارشات مربوط به عرضه کالا و ۱۶ درصد مربوط به ارائه خدمات به شهروندان بوده است.

وی افزود، بیشترین آمار گزارشات دریافتی این حوزه بترتیب مربوط به خوارو بار لبنیات، انواع گوشت، انواع نان، پوشاک و … بوده که عمده تخلفات در خصوص گرانفروشی، تقلب در کسب و احتکار به شمار می رود.

این مقام مسئول در ادامه گفت:در پی بررسی های بعمل آمده توسط بازرسان این سازمان در شهریور ماه سال جاری ۴ درصد کل پرونده های متشکله به ارزش ریالی ۶۴ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۵۰۰ ریال منجر به مصالحه و جلب رضایت شده که شاکیان پرونده ها در ازای دریافت حق و حقوق قانونی، تعویض کالای معیوب و یا دریافت خدمات معوق رضایت خود را اعلام کرده اند و به تبع آن از تشکیل و ارجاء پرونده به ادارات کل تعزیرات حکومتی و دیگر محاکم قضایی اجتناب شده است.

معاون بازرسی سازمان ضمن اشاره به اهمیت عملکرد بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت استان حضور آنها در سطح بازار را بسیار موًثر و مثمر ثمر دانست و در همین راستا از تمامی شهروندان خواست تا با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد را سریعا ًاز طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ به بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت گزارش نموده تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.



مطلب تشریح روند نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی استان گلستان برای اولین بار در اینجا منتشر شده.

amir
amir
طراح و برنامه نویس وب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *