نگاه ویژه رحمانی به تحقق اقتصاد مقاومتی /اجرای شاخص های بهبود فضای کسب و کاردر وزارت – مجله خبری اقتصاد پیشرو
آبان ۱۱, ۱۳۹۷
خصوصی سازی این فولادی را فردا روی میز فروش می برد – مجله خبری اقتصاد پیشرو
آبان ۱۱, ۱۳۹۷

تعریف برند گردشگری شهرهای اردبیل با همکاری شهرداری‌ها > خبرگزاری میراث آریا – مجله خبری اقتصاد پیشرو


به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی  اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز پنجشنبه ۱۰ آبان ۹۷ در بازدید از شهر ایردی موسی تصریح کرد: «برندسازی می تواند منجر به ساماندهی و ممانعت از اقدام پراکنده در برنامه های توسعه گردشگری مناطق شود.»

او افزود: «هر شهر و روستایی می تواند با تعیین تکلیف شاخه اصلی گردشگری خود نسبت به رونق توانمندی ها اقدام کند و اداره کل نیز آماده حمایت از برنامه های پیشنهادی است.»

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل خواستار همکاری و همفکری شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداری ها در عملیاتی شدن این مهم شد و تاکید کرد: «هرگونه امکانات زیرساختی برای پروژه های سرمایه گذاری تامین می شود.»

فلاحی افزود: «در خصوص شهر ایردی موسی نیز آماده حمایت از برنامه های مشخص هستیم و ضروری است طرح مشخص از سوی شهرداری ارائه شود.»

او با اذعان به مجاورت این شهر با شهر گردشگری سرعین اضافه کرد: «همچنین شهرها و روستاهای مجاور سرعین می تواند از ظرفیت این شهر جهت رونق گردشگری خود بهره گیرد.»



مطلب تعریف برند گردشگری شهرهای اردبیل با همکاری شهرداری‌ها > خبرگزاری میراث آریا برای اولین بار در اینجا منتشر شده.

amir
amir
طراح و برنامه نویس وب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *