لوگو سایت

افشای سفر محرمانه مقام امنیتی صهیونیستی به اردن


یک شبکه تلویزیونی عبری‌زبان از سفر محرمانه یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی به «امان» پایتخت اردن در راستای کنترل تحرکات فلسطینی‌ها پرده برداشت.

شبکه ۱۱ رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه از سفر یک مقام بلندپایه امنیتی این رژیم به امان، پایتخت اردن و دیدار با مقامات این کشور و سپس بازگشت به اسرائیل خبر داد.

به نوشته وبگاه عرب۴۸، این سفر در سایه افزایش تنش و درگیری‌ها در بیت‌المقدس و به مدت چند ساعت صورت گرفته است، به طوریکه مقام صهیونیستی یا یک هواپیمای سبک ارتش این رژیم به اردن رفته و پس از شرکت در مهمانی افطار در جمع مقامات اردنی، بازگشته است.

این شبکه عبری‌زبان جزئیاتی از محتوای دیدارها ذکر نکرده و صرفا گفته است که در راستای کاهش تنش میان طرفین صورت گرفته است. اما به نوشته عرب۴۸، این سفر کوتاه در شرایطی صورت می‌گیرد که همزمان با تنش سیاسی اخیر میان امان و تل آویو، از ابتدای ماه رمضان، تنش‌ها در بیت‌المقدس افزایش یافته است.

در ماه مارس گذشته زمانی که «حسین بن عبدالله» ولی‌عهد اردن قصد سفر به مسجدالاقصی را داشت، با ممانعت مقامات صهیونیستی مواجه شد که این امر موجب به تنش سیاسی میان طرفین انجامید و پس از آن نیز اردن به هواپیمای حامل نتانیاهو اجازه عبور از حریم هوایی خود برای سفر به امارات را نداد.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه