لوگو سایت

برنامه‌های انتخاباتی سعید محمد


به گزارش خبرآنلاین، سردار سعید محمد گفت: سنگ‌اندازی جلوی پای من خیلی رخ داده و یکی از مشکلات تبعیض بین کاندیداهای نظامی است و آنها حتی از کار خود کنار نکشیدند ولی این مسائل برای آنها مطرح نشد. ابتدا فکر کردیم شیطنت رسانه‌ای است اما بعد که پرسیدیم چرا با من این گونه برخورد کردید، گفتند درخواست شده این گونه تیتر شود که سعید محمد به دلیل تخلفات از قرارگاه خاتم سپاه پاسداران برکنار شد. وی در ادامه تاکید کرد: اگر کسی کوچک‌ترین تخلفی از من سراغ دارد با اسناد و مدارک اجازه دارد منتشر کند و از آنها شکایت هم نمی‌کنم.

رئیسی در انتظار اذن رهبری

به گزارش «ایلنا» سعید محمد همچنین تصریح کرد: تا دیشب پیگیر تصمیم حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات بودم. تا این لحظه آقای رئیسی نه تصمیمی برای حضور داشته‌اند و نه رهبری اذن ورود داده‌اند.

رئیسی درصدر رای یک نظرسنجی

در خبری دیگر به گزارش الف‌، نتایج نظرسنجی تلفنی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) نشان می‌‌دهد از میان ۱۳ گزینه محتمل برای کاندیداتوری (و از جمله آذری‌جهرمی، ‌احمدی‌‌نژاد، جهانگیری، جلیلی، دهقان، رئیسی، رضایی، ظریف، قالیباف، لاریجانی، سعید محمدو محسن‌هاشمی)، «سید ابراهیم رئیسی» بیشترین رای را حائز است.

از سوی دیگر نتایج نشان داد، رای منفی پاسخگویان به «احمدی‌نژاد» و «جهانگیری» از همه گزینه‌ها بالاتر است و به ترتیب ۸/ ۱۲ درصد و ۲/ ۱۲ درصد افراد تاکید کرده‌‌اند که قطعا به این دو رای نمی‌دهند.

زمان تصمیم‌گیری قالیباف

ازسوی دیگر به گزارش «ایرنا‌» امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درباره برخی گمانه‌زنی‌ها در مورد حضور قالیباف در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: گرچه برخی از نزدیکان قالیباف اعلام کردند او منتظر شکل‌گیری فضای انتخابات و بررسی همه‌جانبه فضا است؛ ولی به نظر می‌رسد قالیباف تصمیم خود را در ایام ثبت‌نام داوطلبان خواهد گرفت.

نامه قاضی‌زاده‌هاشمی به سایر کاندیداها

همچنین به گزارش «ایلنا» سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی داوطلب کاندیداتوری در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با ارسال نامه‌ای خطاب به سایر داوطلبان انتخابات از آنها خواست در جهت خدمت به مردم و نظام هم‌پیمان شده و از تخریب، توهین، سیاه‌نمایی و بداخلاقی پرهیز کنند.

لاریجانی آمدن خود را رد یا تایید نمی‌کند

درخبری دیگر بهروز نعمتی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی دهم و از چهره‌های نزدیک به علی لاریجانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره احتمال کاندیداتوری رئیس سابق مجلس گفت: من اطلاع دقیقی از وضعیت ایشان ندارم و درباره کاندیداتوری باید شخصا از خود ایشان بپرسید اما من جای دیگری هم گفتم که آقای لاریجانی یک کاندیدای بالقوه است و کسی نمی‌تواند این موضوع را انکار کند، البته حضور یا عدم حضور آقای لاریجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری بستگی به خود ایشان و وضعیت موجود دارد. نعمتی درادامه گفت: البته چندین باری که با آقای لاریجانی درباره انتخابات صحبت کردیم، ایشان احتمال حضورش در انتخابات را نه رد کرد و نه تایید.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه