لوگو سایت

بازداشت مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ریگان خودرو


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سایت های خبری؛ ریگان خودرو که بعد از برجام با زوتی چین قرارداد همکاری بسته بود اقدام به پیش فروش کوپا کرد اما با اعمال تحریم ها از سال ۹۷ و همچنین ورشکست شدن شریک چینی ، نتوانست از پس تعهدات معوق بربیاید.

این موضوع باعث اعتراض مشتریان شد و از سوی دیگر در حالی که همچنان این شرکت توان ایفای تعهدات سال ۹۷ را نداشت طبق اظهارات منابع، شهر خودرو به عنوان ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش به محصولات ریگان خودرو، بدون اطلاع اقدام به پیش فروش مجدد کوپا کرد که این موضوع باعث افزایش اعتراضات شد و نهادهای قضایی جهت احقاق حق مشتریان وارد عمل شدند.

از سوی دیگر با توجه به وضعیت بغرنج شریک چینی ریگان خودرو ، پروسه تولید محصولات این شرکت با مشکل مواجه شد. در همین حال عدم ثبات مدیریت و تغییرات پی در پی و همچنین رفت و آمدهای سرمایه گذاران مختلف، باعث ایجاد وقفه در تولید و طولانی تر شدن انتظار مشتریان برای تعیین تکلیف شد.

لذا با توجه به تعهدات معوق ، ریگان خودرو بنابر قانون نمی توانست برای تولید و محصول جدید اقدام به فروش کند.

این امر موجب شد که انتظار مردم طولانی تر و موج اعتراضات و شکایات گسترده تر گردد. با این حال و پس از کش و قوس های فراوان این شرکت با توجه به تاخیر در تامین قطعات مورد نیاز از سوی شریک چینی ، اقدام به تولید جی ام سی اس ۳۵۰ کرد. در همین حال اوایل سال جدید بود که خبر فروش ۸۰ درصد سهام ریگان خودرو به یک شرکت سرمایه گذاری گلستانی منتشر شد.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه