لوگو سایت

آغاز تحریف انتخاباتی ایران از سوی اینترنشنال


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری، رسانه‌های ضدانقلاب تحرکات خود را آغاز کرده است.

 با نزدیک شدن به فضای انتخاباتی، شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان و کاربران ضدانقلاب تحرکات خود را آغاز کرده‌اند. یکی از این تحرکات،  استفاده از  ترفند «تحریف» است. اینترنشنال در همین رابطه پستی را منتشر کرد که در آن به نقل از آیت‌الله جنتی عنوان شده بود: «نداشتن سابقه در اعتراضات ۸۸ از شروط نامزدهای ریاست جمهوری است».

این تحریف واقعیت درحالی صورت می‌گیرد که طبق متن مصوبه شورای نگهبان یکی از شرایط نامزدهای ریاست جمهوری «وابسته نبودن به گروه‌های غیرقانونی و فقدان سوابق امنیتی از جمله در فتنه ۱۳۸۸» عنوان شده است.

همانطور که در متن هم مشخص است  فقدان سوابق امنیتی در فتنه ۱۳۸۸ جزو ملاک ها است نه صرف حضور و سابقه شرکت در اعتراضات سال ۸۸.

چندی پیش نیز کارشناس اینترنشنال برای بحرانی نشان دادن وضعیت سیاسی کشور، در تحلیلی مدعی شد که خشم و عصبانیت در ایران به جایی رسیده که اطلاعات سپاه شنود روابط عاشقانه ظریف با یک زن را منتشر کرده است. اما این تحلیل هپروتی درحالی بود که اشاره کارشناس این شبکه سعودی به یادداشت خبرگزاری تسنیم بود که در قسمتی از آن خطاب به ظریف نوشته بود که آیا ظریف هنوز هم به دنبال هزینه میدان به پای دیپلماسی می‌گردد؟ مگر صفحه دختر دوست سابقش را فالو ندارد… در واقع کارشناس این شبکه عبارت «دخترِ دوستِ سابق» را «دوست دخترِسابق» خوانده و بر اساس این خوانش اشتباه برای مخاطبان این شبکه ماهواره‌ای تحلیل ارائه داد.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه