لوگو سایت

نتانیاهو از احتمال تداوم درگیری‌ها در قدس اشغالی خبر داد


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین ،طبق گزارش رسانه‌های صهیونیستی، نتانیاهو گفته درگیری‌ها ممکن است برای مدتی ادامه داشته باشند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «ما با زور پاسخ خواهیم داد، درگیری‌های فعلی ممکن است مدتی ادامه داشته باشند.»

طبق گزارش روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست نتانیاهو همچنین مدعی شد هر کسی که به اسرائیل حمله کند بهای سنگینی خواهد پرداخت.

اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ساعتی بعد از آغاز موج جدید حملات گروه‌های مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه و به صدا درآمدن آژیرهای خطر در این شهرک‌ها مطرح شده است.

 کانال ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ارتباط با این حمله گزارش داد که دست‌کم ۱۵ راکت به سمت عسقلان اشغالی شلیک شده که تنها چند فروند از آن‌ها رهگیری شده‌اند.

منابع خبری همچنین گزارش داده‌اند آمریکا در صدور بیانیه‌ای از سوی شورای امنیت در واکنش به تحولات قدس کارشکنی کرده است.

وزارت بهداشت نوار غزه، شامگاه امروز (دوشنبه)، اعلام کرد که پی حمله صهیونیست‌ها، به این منطقه ۹ نفر به شهادت رسیده‌اند.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت نوار غزه، ۹ شهید از جمله سه کودک و تعدادی مجروح به بیمارستان «بیت حانون» در شمال نوار غزه آورده‌ شده‌اند.

پس از حمله موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه، صهیونیست‌ها با حمله خمپاره‌ای به بخش‌هایی از نوار غزه، غیرنظامیان را هدف قرار دادند.

حمله گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه پس از آن صورت گرفت که «کتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، عصر امروز، با تعیین ضرب‌الاجل برای رژیم صهیونیستی به تل‌آویو هشدار داد که نظامیان این رژیم تا ساعت (شش)‌ به وقت محلی مسجد الاقصی و محله شیخ جراح را تخلیه و زندانیان فلسطینی را آزاد کنند.

مسجد الاقصی و مناطق پیرامون آن در بیت المقدس، طی روزهای اخیر تا به امروز صحنه حملات شدید نظامیان صهیونیست در راستای نقشه‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی بود که در نتیجه مقاومت ساکنان قدس، چند صد تن از اهالی قدس اشغالی مجروح شدند.

 



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه