لوگو سایت

ایران خودرو یک تنه جهش تولید را به دوش کشید


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرخودرو، دبیر انجمن صنایع همگن‌ و قطعه سازی کشور از آمادگی قطعه سازان برای همکاری گسترده با ایران خودرو برای جهش تولید و توسعه محصولات جدید و تداوم نهضت داخلی سازی قطعات خبرداد.
آرش محبی نژاد با بیان این مطلب گفت : با ایجاد اتاق شیشه ای و نگاه صادقانه جامع ایران خودرو و عدالت در پرداخت ها به همه شرکت های سازنده به عنوان یک روند جدید، تعمیق همکاری میان ایران خودرو وشرکت های سازنده شکل گرفت .

دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور افزود: این تعامل سازنده باعث شد که قطعه سازان زمینه جهش تولید را در ایران خودرو فراهم سازنند. 

وی بااشاره به این که ایران خودرو در سال گذشته یک تنه بار جهش تولید را بر دوش کشد، خاطرنشان ساخت : این امر نشان داد صداقت مدیریت ارشد این شرکت خودروسازی موجب تحول در صنعت قطعه سازی و خودروسازی شده است.

محبی نژاد تاکیدکرد: تمامی مدیران مجموعه خودروسازی ایران خودرو در نشست های متعدد با قطعه سازان نهایت همکاری و همدلی را داشته و دارند واین عامل در تعمیق تعامل طرفین است. 

وی خاطرنشان ساخت : حتی در ایام تعطیلات نوروز امسال تعاملات و مذاکراتی خوبی با مدیریت ایران خودرو برای تداوم همکاری داشتیم و زمینه های جهش تولیدکیفی و توسعه نهضت داخلی سازی قطعات در دستور کار قرارگرفت . 

محبی نژاد تاکیدکرد: بزرگترین نگرانی ما مقوله وصول مطالبات معوق قطعه سازان است که به نظر کارشناسان و مسئولین مربوطه تا وقتی قیمت گذاری دستوری خودرو به شیوه فعلی ادامه دارد قابل حل نخواهد بود  و امیدواریم در این مورد دولتمردان تصمیمات در جهت منطقی کردن قیمت خودرو باتوجه به افزایش بی سابقه مواد اولیه تولید، اتخاذ کنند.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه