لوگو سایت

اولین حمله کیهان به علی لاریجانی پس از ثبت‌نام در انتخابات ۱۴۰۰


به گزارش اقتصادنیوز این روزنامه در ستون گفت‌وشنود که گفته می‌شود توسط حسین شریعتمداری مدیرمسئول آن نوشته می‌شود آورده  است:

  گفت: یکی از نامزدها بعد از ثبت‌نام برای کاندیداتوری ریاست جمهوری گفته است: «تجارت، نظامات پایدار می‌خواهد. حوزه اقتصاد، نه پادگان است و نه دادگاه که با تشر و دستور اداره شود»!

گفتم: ایشان به دو رکن اصلی نظام یعنی نیروهای مسلح و دستگاه قضایی اهانت کرده‌اند! اگر نیروهای مسلح و به قول ایشان پادگان‌ها نبودند چه کسی قرار بود امنیت مردم و تمامیت ارضی کشور را حفظ کند؟! و اگر مبارزه جدی و مثال‌زدنی قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی و غارتگران بیت‌المال نبود که حرامخواران همه مملکت را بلعیده بودند!

گفت: ایشان چندین سال یکی از سران سه قوه بوده است کاش توضیح می‌دادند در آن دوران برای سامان دادن به اقتصاد و مبارزه با مفسدان اقتصادی چه کرده‌اند؟! و بعد علیه نیروهای مسلح و قوه قضائیه نسخه می‌پیچیدند!

گفتم: طرف می‌گفت «نوکوشیمورو» نام یک مرد کره‌ای و یا نام یک جزیره در دریای ژاپن و یا نام همسر پادشاه چین نیست. صدای یکی از جوانان هموطن خودمان است که تَرک موتور نشسته و با اضطراب و لهجه شیرین محلی به راکب موتور می‌گوید نکُشی منو!

کیهان روزنامه‌ای است که با بودجه عمومی اداره می‌شود و طبق قانون نباید به سود یا زیان هیچ نامزدی فعالیت داشته باشد.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه