لوگو سایت

انحصار خرید سیمان توسط شستا شکسته شد


به گزارش اقتصادآنلاین ؛ شاید تا امروز خیلی‌ها نمی‌دانستند یا هنوز هم در جریان نیستند که انحصار خرید سیمان از کارخانجات سیمان گروه شستا تاکنون در اختیار ۵۰۰ مشتری و عاملیت فروش بوده و بدتر اینکه ۷۰ درصد این مقدار هم تنها به ۳۰ مشتری اختصاص داشته است؛ این در حالی است که سیمان یکی از مصالح مهم برای ساخت و ساز در کشورمان به شمار می‌رود و توزیع عادلانه آن، نه تنها سودآوری کارخانه‌ها را بیشتر می‌کند، بلکه رونق این حوزه را هم در پی دارد.

بر این اساس هلدینگ سیمان مجموعه شستا برای انحصارشکنی و تحقق عدالت در توزیع این محصول، اقدام به راه‌اندازی سامانه و نرم‌افزار سیمان‌یاب کرد که این کار موجب افزایش مشتریان شرکت‌های سیمانی هلدینگ شد.

چنین اقدامی تاثیر چشمگیری داشته به طوری که با استقرار سامانه سیمان‌یاب و فروش سیمان به صورت آنلاین، تعداد مشتریان به بیش از ۲۴۰۰۰ نفر رسیده و رضایتمندی مصرف‌کنندگان نهایی و ارتقاء سیستم توزیع و فروش در صنعت سنتی سیمان را در پی داشته است.

افزایش میزان مشتریان از این طریق، زمینه‌ساز توزیع عادلانه‌تر و در نهایت قیمت منصفانه‌تر سیمان برای هم وطنان و مصرف‌کنندگان نهایی این کالاست.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه