لوگو سایت

واکنش تند کاپیتان پرسپولیس به حکم محرومتیش


سید جلال حسینی در خصوص رای کمیته انضباطی که منجر به محرومیت وی شده اظهار داشت: چرا کمیته انضباطی باید بدون احضار کردن افراد رای صادر کند؟ با چه دلیل محکمی این رای را علیه من داده اند؟ مگر می شود یک نفر را بدون اینکه دفاعیاتش را بشنوند محروم کنند؟ این چه عدالتی است؟

وی افزود: در بازی با سپاهان این همه برای تیم ما مشکل ایجاد کردند اما فقط منتظر هستند دعوایی شود و بدون احضار افراد رای صادر کنند.در این سالهای اخیر رفتارهای نامناسب با ما شده اما با کسی برخورد نشده است و فقط زورشان به ما می رسد.

مدافع سرخپوشان تاکید کرد: چطور ممکن است کمیته انضباطی از روی فیلم تشخیص دهد که بازیکنی خطاکار است؟ یعنی فقط فیلم و عکس ملاک قضاوت است؟ من تا آخرین لحظه از حقم بابت این رای دفاع و این موضوع را پیگیری می کنم. 

وی در مورد اینکه بابت جدال لفظی با ماموران ضد دوپینگ ظاهرا محروم شده گفت: اصلا مگر از من پرسیدند که ماجرا چیست؟ آن شخص مامور دوپینگ نبود بلکه نماینده فدراسیون بود که تهدید می کرد و به او گفتم کسی با شما کاری ندارد. سوال من این است چرا به کارهای یکسری افراد کاری ندارند و از روی فیلم و عکس ما را محکوم کرده اند.کاش با ادله درست بگویند من بابت چه کاری باید محروم شوم.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه