علی لاریجانی مشاور رهبر انقلاب و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ در کلاب هاوس در حال پاسخگویی به سوالات است.

بخش هایی از این گفتگو را بخوانید؛

سوال علی قلهکی: گفتید که برای ورود به انتخابات گناه کبیره مرتکب نشدید، اما برای افکار عمومی سوال است که همسو ترین رئیس مجلس با دولت روحانی چه اقدامی می‌خواهد انجام بدهد که در ۸ سال قبلی انجام نشد؟ الان کمبود مسکن بین ۳.۵ تا ۵ میلیون واحد است، با توجه به نیمه تعطیل بودن مسکن این را چگونه می‌خواهید حل کنید؟ نظر شما درباره اصل قانون حجاب چیست

لاریجانی: گاهی به عنوان دولت سوم روحانی تبلیغانی علیه من می‌کنند و گاهی حتی از پول بیت المال این تبلیغات را علیه من می‌کنند. کدام یک دولت‌ها از اول انقلاب یک مشی را رفته‌اند؟ رئیس جمهورها راه خاص خودشان را رفته اند. الان عده‌ای نسبت به کار کردن جوانان شعار می‌دهند، من ۲۰ سال پیش صداوسیما را با جوانان راه انداختم.

من یکی از مدیرانی بودم که از ابتدای انقلاب دنبال حل مسئله تولید داخل بودم. در زمینه نحوه تولید کارهای فاخر در تلویزیون با دقت انجام می‌شد، اولش که آمدم یک شورای موسیقی ایجاد کردیم و مرحوم آقای شجریان که با ما دوست بودند به این شورا آمدند. بعد دیدم یک عده‌ای از این موضوع انتقاد کردند، گوش من برای انتقاد باز است، اما قبول کنید یک مدیر نباید در قبال برخی ایرادات سلیقه‌ای تسلیم بشود. در مسئله اجرایی من حتما با دولت فعلی فرق می‌کنم، یکی از اشکالات این دولت عدم جدیت در کار است. البته خدمات زیادی هم انجام دادند و وزرای مختلف زحمت زیادی کشیدند. حداقل برای ۲۰ سال آینده اقتصاد باید مسئله اصلی کشور باشد.

حرف‌هایی که درباره مالیات در مسکن گفته شده دقیق نیست، من امروز و آن زمان با این موضوع موافق نیستم. آن موقع می‌گفتند که شرایط مهیا نیست و مجلس هم نپذیرفت.





این مطلب برایم مفید است




۰


نفر
این پست را پسندیده اند