لوگو سایت

ثبت‌نام نقل و انتقال فرهنگیان تا ۵خرداد تمدید شد


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، شیوه نامه نقل و انتقال نیروهای رسمی، رسمی آزمایشی، پیمانی، قرارداد کار معین فرهنگیان در هفته دوم اردیبهشت امسال ابلاغ شد و بر اساس آن نقل و انتقال برون استانی فرهنگیان در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در بازه زمانی ۱۵ اردیبهشت تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ انجام خواهد.

البته مهلت زمان ثبت‌ اطلاعات، تکمیل فرم امتیازبندی، بارگذاری مدارک و مستندات لازم در سامانه پروفایل توسط متقاضی انتقال تا ۳۱ اردیبهشت بود اما مهلت ثبت‌نام تا ۵ خرداد تمدید شد.

برخی فرهنگیان نیز در زمان ثبت اطلاعات در سامانه پروفایل با پیغام خطا مواجه شدند که قرار است کارشناسان امور اداری مناطق نسبت به ثبت‌نام این افراد مساعدت کنند.

نداشتن تعهد خدمت به منطقه مبدأ لازمه انتقال دائم است، بر این اساس فارغ‌التحصیلان مراکز تربیت معلم، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی (به میزان دو برابر مدت تحصیل) و مستخدمین ماده ۲۸ (به مدت ۱۰ سال) و سایر کارکنان که تعهدی مبنی بر خدمت در مناطق مورد تعهد داده‌اند، مجاز به ارائه درخواست و تکمیل فرم امتیازبندی نیستند.

دارا بودن حداقل دو سال سابقه خدمت آموزشی تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، رسمی آزمایشی و پیمانی برای انتقال موقت برون استانی الزامی است.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه