لوگو سایت

شرط رژیم صهیونیستی برای صدور مجوز ارسال کمکها به غزه


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، براساس گزارش تایمز اسرائیل، گانتز روز یک شنبه گفته که قصد دارد ارسال منابع مالی و مصالح و کالاهای مورد نیاز برای بازسازی غزه را به حصول توافقی برای بازگرداندن دو نظامی این رژیم که از سوی حماس اسیر شده و همچنین بازگرداندن بقایای دو نظامی دیگر این رژیم مشروط کند.

وزیر جنگ صهیونیستها در مصاحبه کان نیوز گفت: ما باید بازسازی غزه را به بازگرداندن اجساد سربازانمان و افرادی که در غزه گروگان گرفته شده‌اند گره بزنیم. 

براساس گزارشها، در آوریل ۲۰۱۶، گروه مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که چهار نظامی رژیم صهیونیستی را اسیر کرده است. هویت سه نفر از آنها فاش نشده اما یکی از آنها «آرون شائول» است که از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه در سال ۲۰۱۴ ناپدید شده بود.

گانتز مدعی است که بعد از تهاجم اخیر این رژیم به غزه یک فرصت دیگر برای پیشبرد مساله نظامیان مفقود شده رژیم صهیونیستی به وجود آمده است. 

وی در ادامه با اشاره به نبرد اخیر رژیم صهیونیستی با مقاومت فلسطین که ۱۲ روز به طول انجامید افزود: «نظر من این است که سیاست واکنش‌های ارتش اسرائیل باید سخت‌تر از این باشد تا بتوانیم تا جایی که ممکن است آنها را [از آغاز مجدد عملیات‌ها] دور کنیم تا دوباره اتفاق نیافتد. اگر آنها ما را به چالش بکشند، ما هم به جنگ ادامه می‌دهیم».

 



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه