لوگو سایت

بومی‌سازی امنیت در سیستان و بلوچستان از زبان فرمانده کل سپاه/ مرزهای ما غیرقابل نفوذ است


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، همزمان با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر و روز «مقاومت، ایثار و پیروزی»، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف ارزیابی آمادگی‌های رزمی و دفاعی یگان‌های عملیاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، در رأس هیاتی از معاونین ستاد فرماندهی کل سپاه، از مرزهای جنوب شرق کشور بازدید کرد.

سرلشکر سلامی همچنین به‌منظور ارزیابی وضعیت امنیتی مرزهای جنوب شرق کشور با همراهی سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در نقطه صفر مرزی حضور یافت.

فرمانده کل سپاه در حاشیه این بازدید مرزهای ایران اسلامی را غیرقابل نفوذ توصیف و عنوان کرد: در تمام طول خطوط مرزی ما با کشورهای همجوار، به‌ویژه کشور پاکستان در جنوب شرق، برادران ما در مهندسی نیروی زمینی سپاه تمام نقاط مشرف را به دژ و قلعه مستحکم تبدیل کرده‌اند؛ علاوه بر این، جاده‌های وسیعی نیز در راستای مرز و عمود بر آن ساخته شده است.

وی با تأکید بر اینکه استحکام و ثبات یک کشور به استحکام و ثبات مرزهای آن وابسته است، افزود: هیچ کشوری وجود ندارد که بدون داشتن مرزهای امن، امن باشد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه قدس این نیرو در کنار امنیت‌بخشی منطقه جنوب شرق کشور، ارائه خدمات مؤثر به مردم را دنبال می‌کنند، گفت: فعالیت سپاه در مناطق مرزی تنها به تأمین امنیت مرزها خلاصه نمی‌شود، بلکه آن‌ها در عمق قلب‌ها هم نفوذ دارند؛ به‌طور مثال، برادران سپاه در سیستان و بلوچستان بیمارستان‌های مجهزی ساخته‌اند، محرومیت‌زدایی کرده‌اند و از خود مردم برای بومی‌سازی امنیت، اشتغال‌زایی و تأسیس بازارچه مرزی، یاری گرفته‌اند و تلاش‌های گسترده‌ای را صورت می‌دهند تا مردم هم از ظرفیت‌های سپاه بهره ببرند و هم از نعمت امنیت برخوردار باشند.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه