لوگو سایت

نداکوهی از تهدید عجیب تهیه کننده بوتیمار گفت +عکس


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از افکار نیوز ،ندا کوهی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما درباره بازی در جدیدترین سریال تلویزیونی خود به نام «بوتیمار» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و به تهیه‌کنندگی مهران مهام به خبرنگار مهر بیان کرد: سریال «بوتیمار» قصه‌ای از جامعه امروز را روایت می‌کند که فضایی کمدی انتقادی نسبت به جامعه امروز و برخی از آدم‌هایی دارد که تنگ نظر هستند.

وی ادامه داد: این سریال می‌خواهد خطاب به این افراد تنگ نظر بگوید که می‌شود به گونه دیگری هم زندگی کرد و ای‌کاش این افراد هم از لحظه لحظه زندگیشان لذت برده بودند. ما دو خانواده خیلی متفاوت را می‌بینیم که وقتی با هم رو به رو می‌شوند و در قالب زندگی جدیدی که با هم آغاز کرده‌اند نکاتی را از یکدیگر یاد می‌گیرند و در نهایت با هم متحد شده و سعی می‌کنند مشکلی را حل کنند.

کوهی درباره تجربه همکاری با بازیگران کمدی در این سریال یادآور شد: در این سریال در کنار بازیگرانی چون حمید لولایی و مرجانه گلچین بازی کردم که زوج شناخته شده‌ای هستند و در خیلی کارها در کنار هم بوده‌اند. این دو نفر وقتی در کاری حضور می‌یابند اتمسفر و فضایی را فراهم می‌کنند که بازیگران دیگر نیز با آنها همراه می‌شوند. البته من تجربه دیگری در کنار این دو داشتم که در سریال «شب عید» به کارگردانی سعید آقاخانی بازی کردم و اتفاقاً مرجانه گلچین انرژی‌ای دارد که روی من تاثیر می‌گذارد و توانستم با آن همراه شوم. این بازیگران خیلی به شما کمک می‌کنند و شما در کنارشان نکات فراوانی از احترام و شریف بودن تا دیگر مسائل را می‌آموزید.

zkfnjMgqCdTZ

وی اضافه کرد: سکانس‌هایی که من در «بوتیمار» حضور داشتم همه در شمال کشور تصویربرداری شد و حدود ۲ ماه و نیم در شمال کشور نزدیک جنگل سیسنگان بودیم. تجربه جالبی بود و همه در یک شهرک بودیم و به دلیل کرونا اجازه نمی‌دادند از آن شهرک و کمپی که در آن حضور داشتیم خارج شویم و به جای دیگر رفت و آمد داشته باشیم. به هر حال اگر یک نفر کرونا می‌گرفت باقی عوامل هم دچار می‌شدند و خوشبختانه هیچکس مبتلا نشد و خوشبختانه سختی‌ها و شلوغی‌های تهران را هم نداشتیم و فاصله ما تا لوکیشن یک ربع بود.

 این بازیگر درباره تجربه چگونگی حضورش در «بوتیمار» عنوان کرد: من خاطرم هست وقتی علیرضا نجف زاده کارگردان سریال من را معرفی کرد مهران مهام تهیه کننده سریال گفتگوی مفصلی با من داشت و مرا به چالش کشید. او حتی گفت اگر کارت خوب نباشد از سر کار تو را برمی‌گردانم و برایم فرقی ندارد که این همه راه را به لوکیشن سریال در شمال کشور آمده‌ای. نمی‌دانم اینها تهدید بود یا شوخی ولی به او اطمینان دادم که بعید می‌دانم مرا برگردانند و از کارم راضی نباشند. خدا را شکر وقتی هم آنجا رفتیم همه چیز خوب و خوشایند بود و حتی اواسط تولید مرا صدا زدند و گفتند کارت خوب است همین مسیر را ادامه بده.

وی درباره همکاری با کارگردان سریال در کودکی نیز توضیح داد: علیرضا نجف زاده کارگردان این سریال سال ۸۷ دستیار جواد ارکانی در فیلم «به کبودی یاس» بود که من آن زمان مشهد زندگی می‌کردم و آنها هم در مشهد دنبال بازیگر بودند و خاطرم هست از من سه مرحله تست‌های سخت و گریه دار و حتی بازی نقش فرد معلول ذهنی گرفتند. آن زمان در آن فیلم حضور داشتم و امسال هم پس از سال‌ها که دنبال نقش خراسانی می‌گشتند دوباره توانستم برای او بازی کنم.

kXVPcVOJ7Qwh

 کوهی که در سال‌های اخیر در عرصه رسانه هم فعالیت داشته است درباره هدف اصلی خود توضیح داد: هدف اصلی من بازیگری است. کاری که رویای کودکی من بوده و دست بردارش نخواهم بود. مدیومش هم فرقی نمی‌کند یا حداقل در حال حاضر برایم فرقی ندارد. من ۱۵ سال رزومه حرفه‌ای در بازیگری دارم اما کمتر در بین بازیگران شناخته شده هستم. کارم را از تئاتر در مشهد شروع کردم و فیلم سینمایی و سریال هم بازی کرده‌ام. خوشبختانه همیشه از نتیجه کار هم راضی بوده‌اند. اما هنوز نتوانستم بازیگر پرکاری باشم که از این راه کسب درآمد می‌کند. سالهاست به خاطر گذران زندگی در فضای رسانه علاوه بر حوزه تئاتر و سینما فعالیت می‌کنم. با این حال امیدوارم «بوتیمار» نقطه عطفی در بازیگری من باشد.

 وی با اشاره به بازی در سریال‌های کمدی در گذشته توضیح داد: پیش از این هم سریال کمدی پرمخاطب بازی کرده‌ام، گرچه در زمان پخش یا باز پخش آن بازخوردهایی خوبی گرفته‌ام اما منجر به اتفاق خاصی برای من در بازیگری نشد. علتش را نمی‌دانم. شاید چون دورانی که هرکس در تلویزیون بازی می‌کرد و شناخته می‌شد به پایان رسیده و در این چند سال به جز چند نمونه که با حاشیه به شهرت رسیده‌اند، جوان اولی از تلویزیون درنیامده که خوب دیده شود. البته منظور من از شهرت، شهرت کاری است. شهرتی که نشان می‌دهد شما بازیگر کاربلدی هستید و باعث شود در کارهای خوب حضور داشته باشید، وگرنه در حال حاضر دون‌مایه‌ترین آدم‌ها مشهورند.

این بازیگر تئاتر که با نمایش «تار شیشه‌ای» نامزد بهترین بازیگر زن در یکی از بخش‌های جشنواره تئاتر فجر شده بود درباره حضورش از تئاتر به تلویزیون بیان کرد: بازیگران تئاتر که وارد سینما و تلویزیون می‌شوند سطح کار را بالا می‌برند و من به این اعتقاد دارم. در مقایسه البته خیلی‌ها می‌گویند تئاتر ایران از جهان عقب تر است و من همیشه می‌پرسم این را نسبت به چه می‌سنجند؟ اگر نسبت به نوع زندگی ما بسنجند متوجه می‌شوند که خیلی هم عقب نیست. با این حال معضلاتی هم دارد به طور مثال اقتصاد در تئاتر معنا ندارد در این چند سال که باب شده است چهره‌های سینما و تلویزیون به تئاتر می‌آیند باز هم دستمزدهای سنگین برای این افراد است و به کسی که سال‌هاست بازیگر تئاتر است دستمزدهای کمتری پرداخت می‌شود و ما مجبور هستیم برای تامین معاش کارهای دیگری انجام دهیم. در عین حال تئاتر خیلی جلوتر از سینما و تلویزیون است و هرگاه تئاتری‌ها وارد پروژه‌ای شده‌اند سطح آن کار را ارتقا داده‌اند.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه