لوگو سایت

رکورد قیمت طلا بعد از ۲۰ هفته/آشتی ماسک با بیت کوین


بر اساس گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا در روز سه شنبه برای اولین بار در ۲۰ هفته گذشته به بالاترین سطح رسید ، زیرا نرخ بازدهی اوراق قرضه آمریکا عقب نشینی کرد و دلار به فلز زرد کمک کرد تا بعد از مدت ها به جایگاه اصلی خود برسد طلا امیدوار است قله های تاریخ گذشته را دوباره تجربه کند.

هر اونس طلا برای تحویل در ماه ژوئن (تیر) ۱۸۹۸.۲۵ دلار بود که ۱۴.۰۵ دلار یا ۰.۸ درصد افزایش داشت. زودتر از آن به بالاترین سطح ۱۹۰۰.۴۵ دلار رسید ، این اولین باری است که از ۹ ژانویه (۲۰ دی) به این سطح رسیده است.

بازدهی اوراق قرضه ۱۰ ساله خزانه داری با ۲.۵ درصد کاهش به ۱.۵۷ واحد رسید.شاخص دلار ۰.۲٪ کاهش داشت و به ۸۹.۶۵ رسید.

طلا

بازگشت ایلان به سوی بیت کوین

 بعد از اینکه ایلان ماسک ، مدیر عامل تسلا ، در توییتر نوشت که او در حال بحث و گفتگوهای فعال با استخراج کنندگان بیت کوین در مورد پایداری سکه دیجیتال است ، بیت کوین بار دیگر به ۴۰ هزار دلار نزدیک شد.

محبوب ترین ارز رمزنگاری شده جهان سه شنبه با بیش از ۳۹هزار دلار آغاز شد.طبق داده های CoinDesk ، منعکس کننده سقف بازار در ۷۰۶.۹ میلیارد دلار است.

قیمت اتریوم طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲.۸٪ افزایش یافته و به ۲هزار و ۵۵۲.۱۸ دلار رسیده است ، در حالی که دوج کوین شاهد افزایش قیمت خود در حدود ۳.۹٪ تا ۳۴ سنت  بوده است.

ماسک روز دوشنبه در توییتر خود نوشت: با استخراج کننده های بیت کوین آمریکای شمالی صحبت کردم. آنها متعهد شدند که استفاده تجدیدپذیر فعلی و برنامه ریزی شده را منتشر کنند و از استخراج کننده های WW نیز این کار را بخواهند.

مایکل سایلور ، مدیر عامل میکرواستراتژی ، پیگیری توئیت ماسک را اعلام کرد و گفت او میزبان جلسه ای بین مدیر عامل تسلا و برخی استخراج کنندگان بیت کوین بود که منجر به تشکیل شورای استخراج بیت کوین شد ، که باعث پایداری می شود.

استخراج بیت کوین به مقدار زیادی انرژی نیاز دارد. به گفته Digiconomist ، در نتیجه ، بیت کوین دارای ردپای کربن قابل مقایسه است و سالانه ۳۶.۹۵ مگاتن CO2 تولید می کند.

ماسک یکی از حامیان بزرگ ارزهای رمزپایه بوده است و در سال گذشته چندین بار باعث افزایش قیمت سکه های دیجیتال از جمله بیت کوین شده است. توییت ها و نظرات او در مورد ارز رمزنگاری شده اغلب قیمت ها را سرسام آور یا نزولی می کند.

بیت کوین

 



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه