لوگو سایت

سقوط بیت کوین، درهای مالیاتی را باز می کند


بر اساس گزارش اقتصادنیوز به نقل از سی ان بی سی، سرمایه گذاران رمزنگاری ممکن است با افت قیمت اخیر دچار سردرگمی زیادی شوند. اما این فروش های اخیر یک نکته مثبتی نیز داشته است: این راه را برای استراتژی مالیات پس انداز پول باز می کند.

ارزهای رمزپایه معروف مانند بیت کوین و اتریوم بیش از نیمی از ارزش خود را در معاملات بی ثبات طی ماه گذشته یا همین حدود از دست دادند.

یک سرمایه گذار بیت کوین که در اوج ماه آوریل(اردیبهشت) حدود ۶۵هزار دلار خرید کرد و اخیرا ۳۰هزار دلار فروش کمتری داشت ، به عنوان مثال ۵۴٪ ضرر کرد.

اما ضررهای رمزنگاری شده متفاوت از سهام و صندوق های سرمایه گذاری متقابل است.

این دو مزیت برای سرمایه گذاران رمزنگاری فراهم می کند: آنها می توانند رمز ارز را در زیان بفروشند و سپس از این ضرر برای کاهش یا از بین بردن مالیات سود سرمایه ناشی از سرمایه گذاری های برنده استفاده می کنند. سپس ، آنها می توانند به سرعت رمزنگاری را که فروخته اند پس بگیرند تا بازگشت بعدی قیمت را از دست ندهند.

سود مالیاتی رمزنگاری

به عبارت دیگر روزنه قانونی وجود دارد به این دلیل که تنظیم کننده ها ارزهای رمزپایه را “اوراق بهادار” نمی دانند. یک کارشناس اقتصادی گفت ، در عوض ، سازمان امور مالیاتی از آنها مالیات می گیرد.

به گفته مشاوران مالی ، معاملات مالیاتی می تواند برای دارایی به اندازه بی ثبات بودن ارز رمزنگاری در هفته های اخیر تفاوت زیادی ایجاد کند.

بیایید از یک سرمایه گذار بیت کوین مثال بزنیم که خرید بالایی داشته و کم فروشی کرده و متحمل ضرر ۳۵هزار دلاری شده است. امسال نیز همین شخص سهام و صندوق های سرمایه گذاری مشترک را با سود ۳۵هزار دلاری به فروش می رساند. ضرر بیت کوین باعث پاک شدن مالیات بر سود سرمایه می شود.

بعلاوه ، همین سرمایه گذار می توانست به سرعت بیت کوین را در کمترین قیمت ۳۰هزار دلاری خود دوباره خریداری کند و در هر دوره بعدی شرکت کند. برخی از گاوهای (افراد دنبال صعود) بیت کوین انتظار دارند که دارایی تا پایان سال به ۱۰۰هزار دلار برسد.

برای مقایسه ، یک سرمایه گذار سهام ۳۰ روز سود بالقوه پس از فروش را به دلیل قوانین فروش شستشو از دست خواهد داد.

لوین، یک کارشناس مالی گفت ، سازمان امور مالیاتی اساساً می خواهد که یک سرمایه گذار برخی از ریسک های اقتصادی را برای فروش متحمل شود.

سرمایه گذارانی که دکمه فروش بیت کوین را فشار داده و یک ثانیه بعد، برای خرید آن اقدام می کنند ، IRS (خدمات درآمد داخلی) را با نفی سود مالیاتی به خطر می اندازند. اما زمان آن سیاه و سفید نیست.

لوین می گوید: زمان همیشه بهترین استدلال شماست. اما با توجه به نوسانات ، و این واقعیت که مدام معامله می شود ، من فکر می کنم شما انعطاف پذیری بسیار بیشتری نسبت به رمزنگاری دارید.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه