لوگو سایت

محدودیت ورود خودروهای غیربومی به مازندران تا کی ادامه دارد؟


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایرنا، هادی عبادی افزود : تنها آن دسته از خودروهای غیربومی اجازه ورود به مازندران را دارند که دارای مجوز رسمی از فرمانداری مبدا حرکت باشند.

وی گفت که ماموران پلیس علاوه بر مبادی اصلی ورودی استان در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه ، کیاسر و گلوگاه و در مجموع در ۵۷ نقطه ورودی استان مستقر هستند و اجازه ورود به خودروهای غیر بومی را به هیچ وجه نمی‌دهند.

سرپرست پلیس رها مازندران افزود : گشت‌های کنترل پلیس راه استان در محدوده تونل کندوان محور چالوس ، محدوده پلور در محور هراز، ورودی شهر پل سفیدسوادکوه ، سه راهی تلمادره محور ساری – سمنان و ورودی گیلان به مازندران در رامسر مستقر هستند و به خودروهای غیربومی فاقد مجوز لازم به هیچ عنوان اجازه ورود به استان را نخواهند داد.

سرهنگ عبادی همچنین از جریمه ۲ هزار و ۴۶۴ دستگاه خودروی غیربومی به خاطر ورود غیرمجاز به استان در محدوده زمانی ظهر ۱۲ خرداد تا ظهر ۱۷ خرداد خبر داد.

وی گفت که در این مدت یکهزار و ۷۰۱ دستگاه خودرو نیز که از مبادی مختلف قصد ورود به مازندران را داشتند به شهرهای مبدا بازگشت داده شدند.

سرهنگ عبادی وضعیت تردد خودروی در جاده‌های ارتباطی مازندران در زمان حاضر را عادی و روان و شرایط جوی در این استان را نیز صاف تا نیمه ابری توصیف کرد و گفت که با توجه به اینکه ماموران راهداری در جاده ساری به قائمشهر، چالوس، هراز، و رامسر به طورت مقطعی مشغول انجام روکش آسفالت هستند، رانندگان وسایل نقلیه باید ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئنه رانندگی کننده تا از وقوع حوادث ناگوار جلویگری شود.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

بر اساس اعلام دانشگاه‌ علوم پزشکی مازندران و بابل ، هم‌اکنون ۳۳۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۷۶ بیمار با علایم حاد تنفسی دربخش مراقبت‌های ویزه تحت درمان هستند.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه