لوگو سایت

متکی: کارنامه رییسی نوید دولتی پاکدست را می‌ دهد


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان در آیین افتتاح کمیته کارگران این شورا با تشکر از فعالیت سازماندهی شده این کمیته گفت: شرایط جدیدی پیش آمده و شخصی وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شده که سلامت وی به گواه بررسی زندگی بر همگان محرز است.

متکی تصریح کرد: کارنامه آیت الله رییسی نوید دولتی پاکدست را می دهد.

وی عدم برنامه درست و نبود کارگزاران درست را از مشکلات دولت‌ها در جهان دانست و گفت: رییسی کسی است که برای عدالت، مبارزه با فساد و پاکدستی برنامه دارد.

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان با تاکید بر این که مردم از تبعیض نارحت هستند، خاطر نشان کرد: امام راحل همیشه بر  خواست مردم تاکید داشتند و معتقد بودند باید به مردم خدمت کرد.

او گفت: سرمایه داری ۲ نوع است خوب و بد.در حالت اول کارگر احساس مالکیت دارد اما در سرمایه داری بد فقط به سهام داران اصلی توجه می شود.

متکی خاطر نشان کرد: کار تازه بعد از انتخابات برای پیگیری خواست مردم شروع می شود.

وی گفت: شاهد تحول در امور مربوط به بانوان و فرزندان در دولت آقای رییسی خواهیم بود.

رییس کمیته مرکزی کارگران ستاد انتخابات (آیت الله رییسی) نیز با تاکید بر این که در شرایط ‌حساسی به سر می بریم، گفت:  کارگران بارها وفاداری خود به انقلاب را اثبات کرده اند و در انتخابات پیش رو نیز دوباره حاضر خواهند بود.

غلامرضا عباسی با بیان این که کمیته کارگری ستادهای انتخابات آیت الله رییسی مدتهاست که فعالیت منسجمی دارند، گفت: موضوعات مربوط به جامعه کارگری مورد توجه آقای رییسی است چرا که سابقه وی در قوه قضاییه و احیای ۲ هزار واحد تولیدی بیانگر این موضوع است بنابراین مشخص است که در صورت حضور وی در دولت ، کارگران بیشتر مورد توجه خواهند بود.

عباسی گفت: این که آقای رییسی گفته است با کارگران ائتلاف خواهد کرد بیانگر نگاه خاص وی به این قشر زحمتکش است.

وی گفت: انتظار ما از دولت آینده دخیل کردن کارگران در تصمیم گیری های مربوط به آنهاست.

عباسی تاکید کرد: همین جا از کارگران می خواهم که برای رفع مشکلاتشان به آقای رییسی رای دهند.

رییس کانون انجمن های صنفی کارگری استان تهران هم با تشکر از فعالیت کارگران برای احیای حقوق قانونی خود گفت: حضور فعال کارگران آینده ای بهتر برای آنها رقم خواهد زد.

معصوم علی موسی زاده تصریح کرد: با مشارکت خوب قشر کارگری  و رای به آقای رییسی می توان مشکلات را کاهش داد و این کار شدنی است.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه