لوگو سایت

نگرانی اولیانوف از توقف برجام به دلیل فشارهای آمریکا


میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین با اشاره به اینکه توقف برجام به دلیل فشارهای آمریکا موجب نگرانی است، در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت:

«بحث راستی آزمایی (برنامه هسته ای) ایران در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی نشان داد اوضاع کنونی، که برجام به سبب فشار حداکثری آمریکا تقریبا متوقف شده، موضوع نگرانی جدی است. حتی منتقدان قدیمی توافق هسته‌ای اکنون ارزش آن را بهتر درک می‌کنند.»

وی در ادامه نوشت: «رایزنی ها در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی نشان دهنده حمایت بین المللی گسترده از گفتگوهای وین برای احیای برجام است.»

پیشتر، لارنس نورمن، خبرنگار وال استریت ژورنال در پیامی در حساب کاربری توئیتر خود نوشت دور ششم مذاکرات وین با هدف احیای برجام بعید است پیش از روز شنبه برگزار شود.

چهارشنبه هفته گذشته پنجمین دور مذاکرات برجامی در گراند هتل وین و با اندکی تاخیر برگزار شد. پس از این نشست «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی وین در پیامی اعلام کرد: «مذاکرات درباره احیای برجام به نقطه‌ای رسیده است که در مواردی که نیاز به تصمیمات سیاسی است نیاز به مشورت با مقامات در کشور‌ها وجود دارد.»



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه