لوگو سایت

فرق سیب زمینی و کرونا را نمی دانی


وزیر بهداشت گفت: مدافعان سلامت روز‌های سختی سپری کردند و نگذاشتند یک لحظه اتاق عمل اورژانسی یک لحظه بگوید داروی بیهوشی نیست. ارزی که ما در سال ٩٩ استفاده کردیم یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون یورو کمتر از سال ٩٧ بود که برای نظام سلامت سال آرامی بود. این بچه‌ها این گونه شرایط را مدیریت کردند و یک آدمی نفهمیده است که کرونا یعنی چه و نمی‌داند ویروس با سیب زمینی چه فرقی دارد اظهار نظر می‌کند و می‌گوید سه ماهه مردم را واکسینه می‌کنم. می‌گوییم سه روز تمام اختیارات را با تفویض کامل به شما می‌سپاریم و بیایید اسب سرکشی که دهانه آن را گرفته ایم هدایت کنید و ما هم به شما رای می‌دهیم و می‌گوییم سه ماهه که هیچ سی روزه می‌توانید همه چیز را درست کنید.

نمکی تاکید کرد: اگر می‌خواهید بروید به اقتصاد و فرهنگ حمله کنید، اما پایتان را در عرصه کرونا نگذارید، چون بلد نیستید. این مجموعه علی رغم اینکه نقصان‌هایی داشته است، اما معتقدیم با امکاناتی که داشته ایم بی نقص ترین و موفق‌ترین در مدیریت کرونا بوده ایم و این را سازمان جهانی بهداشت می‌گوید. ٢٠ روز پیش گروهی آمدند و از مدیریت کرونا در ایران حیرت کردند و اگر دوستانی تشکر نمی‌کنند نمک به زخم نپاشند چرا که این نیرو‌ها ١۶ ماه خواب راحت نداشتند واین هاست که باعث رنجیدن این عزیزان می‌شود.

مخاطب حمله نمکی مهرعلیزاده بود. محسن مهرعلیزاده در جریان دومین مناظره نازمدها وعده واکسناسیون سه ماهه کل کشور را داد و گفت: اینطور نمی شود که وزیر بهداشت بخواهد با شعر و شعار مسئله را حل کند، اینطور بحث پا برجا خواهد بود و حل نخواهد شد. کرونا این طور تمام نمی شود. برنامه من این است که به عنوان رئیس جمهور در عرض سه ماه همه مردم را واکسینه خواهم کرد و این قول را به مردم می دهم. 

 

 



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه