لوگو سایت

رشد درآمدی شرکت‌ها


  «چکاپا»

 گروه صنایع کاغذ پارس که به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت‌ صنعت کاغذ از لحاظ ارزش بازاری شناخته می‌شود، طی عملکرد یک‌ماهه خود در اردیبهشت سال ۱۴۰۰ توانست ۱۱۵میلیارد تومان درآمد کسب کند.

 این درحالی است که در فروردین ماه درآمد شرکت ۷۵ میلیارد تومان ثبت شده بود که با این احتساب شاهد افزایش ۵۳درصدی درآمد در اردیبهشت هستیم. این شرکت در اردیبهشت ماه ۶ هزار و ۱۷۸ تن تولید و ۶ هزار و ۶۴۵ تن  فروش ثبت کرد.

«چکاپا» در سال مالی ۹۹ به‌طور متوسط هر ماه ۴ هزار و ۹۳۲ تن تولید داشته است. مقایسه فروش شرکت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با ماه مشابه در سال ۹۹ نشان می‌دهد که میزان درآمد شرکت ۲۷۳ درصد افزایش یافته است. شرکت سال مالی گذشته (۹۹-۹۸) خود را با متوسط فروش ۵۶ میلیارد تومان به پایان رساند.

درآمد اردیبهشت ماه شرکت ۱۶۷ ‌درصد بیشتر از متوسط فروش سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بوده است. بر اساس آمار و ارقام فروش شرکت، ۴درصد از درآمد شرکت از طریق فروش صادراتی و ۹۶‌درصد از درآمد شرکت از طریق فروش داخلی بوده است. شرکت از ابتدای سال مالی(آذر ۹۹) تا انتهای اردیبهشت در مجموع ۵۱۶ میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال۹۹ رشد ۱۲۸ ‌درصدی مشاهده می‌شود.

  «چکاوه»

درآمد ماهانه صنایع کاغذ‌سازی کاوه در اردیبهشت ماه سال جاری ۲۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ثبت شده است که نسبت به فروردین  امسال که عملکرد ضعیفی ثبت کرده بود،‌ با افزایش ۱۰۳ ‌درصدی مواجه شد.

این شرکت که به‌عنوان دومین شرکت از لحاظ ارزش بازاری در این صنعت شناخته می‌شود، تنها دو محصول را به بازار ارائه می‌کند. این دو محصول عبارتند از فلوتینگ و کاغذ قهوه‌ای که در اردیبهشت ماه ۸۲ درصد از درآمد شرکت به فروش فلوتینگ اختصاص یافت.

مقایسه فروش شرکت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با ماه مشابه در سال ۹۹ نشان می‌دهد که میزان درآمد شرکت ۸۲ ‌درصد افزایش یافته است. میانگین فروش شرکت در سال ۱۴۰۰، معادل ۲۰ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان بوده که با این حساب درآمد اردیبهشت ماه شرکت ۳۴ ‌درصد بیشتر از متوسط فروش سال ۱۴۰۰ است.

 همچنین گفتنی است تمامی درآمد شرکت در اردیبهشت‌ماه از طریق فروش داخلی به‌دست آمده است. «چکاوه» با سرمایه ثبتی ۲۵ میلیارد تومان از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت ۱۴۰۰ در مجموع ۴۱ میلیارد و ۹۹۵ میلیون تومان فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال ۹۹ رشد ۷۸ درصدی مشاهده می‌شود.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه