لوگو سایت

رانندگی زنان با ماشین سنگین نشانه فرهنگ نیست


«علیرضا زاکانی» امروز جمعه در نشستی که با حضور زنان در محل سرچشمه تهران برگزار شد، نقش زنان و خانواده را به عنوان یکی از ارکان جامعه بسیار مهم عنوان کرد و با بیان اینکه رانندگی زنان با ماشین سنگین و … نشانه فرهنگ نیست، افزود:‌ فرهنگ و هنر  زن در این است که سیاستمدار، مدیر و فرهنگی باشد.

وی با اشاره به حضور ۳.۵ میلیون زن سرپرست خانوار و ۲۱ میلیون زن خانه دار در کشور، اظهار داشت:‌ از این آمار، تعداد اندکی بیمه هستند و نیاز است برای رسیدن به خانواده مطلوب آموزش‌های لازم به آنها داده شود که این سبب تحول فرهنگی در کشور خواهد شد.

نامزد  سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از برنامه خود برای تاسیس وزارتخانه‌ای برای خانواده، کودکان، نوجوانان و جوانان خبر داد و گفت: وزیر و مسئول این وزارتخانه نیز باید زن باشد تا هم الگوی جدیدی برای حضور زنان در اجتماع محسوب شود و هم اینکه از حقوق آن‌ها در خانواده و جامعه صیانت کند.

زاکانی اظهار کرد: اینکه برخی پس از انقلاب سکاندار مسوولیت امور زنان شدند الگو برداری از فرهنگ غرب بود. این موضوع سبب آسیب به بخش مهمی از جامعه کشور که زنان هستند، شده و مواردی را پیش آورده که موضوعات فرهنگی، سیاسی و موضوعات سیاسی، امنیتی شود.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه