لوگو سایت

قیمت جک S5 کارکرده در بازار + اینفوگرافی


 

به گزارش اقتصادنیوز؛ در خصوص بررسی مشخصات فنی جک S5 باید گفت که این خودروی چینی توانسته نیاز مصرف کنندگان را برطرف کند.  جک S5 یک شاسی‌بلند پرقدرت با ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ است.

موتور آن ۱۹۹۷ سی‌سی گنجایش دارد و حداکثر قدرت آن به ۱۷۴ اسب بخار در ۵۲۰۰ دور در دقیقه می‌رسد.

حجم باک خودروی جک ۵۵ لیتر است و مصرف سوخت ترکیبی آن برابر با ۷.۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش است. جک S5 می‌تواند به حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این درحالی است که این خودرو شتاب صفر تا صد را در مدت زمان ۱۱ ثانیه طی می‌کند. وزن خودروی جک S5 در مدل دستی برابر با ۱۵۰۵ و در مدل اتوماتیک برابر با ۱۵۴۵ کیلوگرم است. محور محرکه خودروی جک S5 از نوع دیفرانسیل جلو بوده و شاسی آن نیز از نوع یکپارچه است.

اقتصادنیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

ماشین دست دو (3)

 



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه