لوگو سایت

قیمت نیسان جوک اسپرت کارکرده در بازار + اینفوگرافی


به گزارش اقتصادنیوز؛ نیسان جوک از همان ابتدا به دلیل طراحی عجیبی که داشت، مورد توجه قرار گرفت و توانست نظر مثبت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. نیسان جوک در ایران با دو قوای محرکه متفاوت عرضه می‌شود. در مدل‌های اسکای پک و پلاتینیوم یک موتور ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی مورد استفاده قرار گرفته که می‌تواند ۱۱۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۸ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده اتوماتیک CVT-XTRONIC به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کنند.  

اما قدرتمندترین مدل نیسان جوک که وارد بازار ایران شده مدل اسپرت است که از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو بهره می‌برد. قدرت این موتور به ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۲۴۰ نیوتن متر می‌رسد. جعبه دنده به کار رفته در مدل اسپرت هم از نوع اتوماتیک CVT-XTRONIC است اما در مدل اسپرت، قدرت به هر چهار چرخ (AWD) انتقال می‌یابد.

در این خودرو، ۶ کیسه‌هوا به چشم می‌خورد که دو تا از آن‌ها اصلی هستند و کیسه‌های هوای جانبی و پرده‌ای راه‌حلی برای محافظت از سر و قفسه‌سینه راننده و سرنشین جلو هنگام برخوردهای جدی هستند. سیستم کمکی ترمز در کنار به‌کارگیری سیستم‌هایABS ، EBD و ESP در این بخش برای بالابردن کیفیت عملکرد ترمزگیری به کمک نوع اسپرت آمده‌اند. قرارگیری این سیستم‌های ترمز و پایداری در کنار سیستم کنترل دینامیکی نیسان و چهار چرخ محرک دائمی، به راننده کمک می‌کند تا سرعت عکس‌العمل خود را در مواقع اضطراری بالا ببرد.

اقتصادنیوز در گزارشی از میان تیپ های مختلف جوک به برآورد قیمتی مدل اسپرت این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

جوک

 



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه