لوگو سایت

همه به دنبال رییس جمهور!/دنیا خیره به ایران


به گزارش اقتصادنیوز ، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تمام فراز و نشیب هایی که داشت از ساعت ۷ صبح روز گذشته با حضور خبرنگاران داخلی و ۵۰۰ خبرنگار خارجی از ۲۲۶ رسانه خارجی برگزار شد و  به سمع و نظر تمام جهانیان رسید.

در این دوره  دنیا بار دیگر شاهد حماسه سازی ملت ایران بود به نحوی که برای اولین بار در تاریخ،ساعت رای گیری تا ۲ بامداد تمدید شد

بعد از  اعلام پایان ساعت رای گیری از سوی ستاد انتخابات کشور؛ شمارش آرا آغاز شد وخبر ها از همان ابتدا نشان دهنده اختلاف شدید رقابت‌ها میان ۴ نامزد انتخابات ریاست جمهوری بود.

براساس آنچه رحمانی فضلی وزیرکشور اعلام کرد، آراء کاندیداها به این شرح است؛

آراء مأخوذه؛ ۲۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و ۴ رأی

میزان مشارکت: ۴۸.۸ دهم درصد

سید ابراهیم رئیسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رأی و ۶۱.۹ درصد آراء کلیدار پاستور شد و به مقام‌ریاست جمهوری رسید.

محسن رضایی میرقائدبا ۳ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۷۱۲ رای نفر دوم شد.

عبدالناصر همتی هم‌ با  ۲ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۰۱ رأی در جایگاه سوم قرار گرفت.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی با ۹۹۹ هزار و ۷۱۸ نفر در سکوی چهارم ایستاد.

در این دوره آراء باطله هم توجه ها را به خود جلب کرد و ۳ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۸۷۰ رأی باطله در صندوق ها ریخته شده بود. به نحوی که میتوان گفت نفر دوم این انتخابات آراء باطله است.

مردم هم‌ با دنبال کردن اخبار انتخابات در صدد این بودند که در نهایت چه کسی برنده این ماراتن می شود و به پاستور می رسد.

چه خبر از فروش فوق العاده زامیاد؟

همچنین فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله ۴ محصول شرکت زامیاد که شامل نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز آپشنال، نیسان دیزل و پادرا پلاس است، از امروز  آغاز شد.

در فروش فوق العاده محصولات شرکت زامیاد زمان تحویل ۴ مدل خودرو یاد شده ۹۰ روز  و در پیش فروش یکساله زمان تحویل خودروها مهر و آبان سال جاری است.

مشتریانی که در هر دو طرح ثبت نام می کنند، ابتدا در قرعه کشی فروش فوق العاده شرکت داده خواهند شد و اگر در قرعه کشی در لیست منتخبین قرار گیرند دیگر در فروش یکساله محصولات زامیاد شرکت داده نخواهند شد.

گفتنی است، شروع ثبت نام برای محصولات شرکت زامیاد (نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز آپشنال، نیسان دیزل و پادرا پلاس) از امروز  ساعت ۱۰ صبح به مدت سه روز و به صورت ۲۴ ساعته است.

لازم به ذکر است که در پیش فروش یکساله محصولات شرکت زامیاد، قیمت قطعی نیست و هیچگونه مبلغی به عنوان پیش دریافت، تا قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی از متقاضیان اخذ نمی شود

وقتی پایان زیرخاکی ۲ ترند شد

امشب آخرین قسمت از سریال زیرخاکی ۲ با بازی پژمان جمشیدی و ژاله صامتی روی آنتن می رود.سریالی که شاید به نسبت قسمت اولش نتوانست زیاد مخاطب را به  خودش جذب کند.با این حال خیلی از مردم این سریال را به ترند روز در فضای مجازی تبدیل کردند،آن هم به جستجوی اینکه قسمت آخر آن چه زمانی پخش خواهد شد؟

رده بندی فیفا – آسیا/فوتبالی ها نگران قرعه کشی جام جهانی

پس از صعود ایران به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی قرار است روز دهم تیرماه و پس از قرعه کشی در منطقه آسیا تیم ها در ۲ گروه شش تیمی با هم به رقابت بپردازند تا در نهایت ۴ تیم جواز صعود مستقیم به جام جهانی را کسب کنند.

این قرعه کشی بر اساس رده بندی تیم ها در فیفا انجام خواهد شد که با توجه به حضور موفق ایران،تیم ملی کشورمان به همراه ژاپن در سید اول این قرعه کشی قرار خواهد داشت.

فوتبالی ها به شدت نگران قرعه کشی،بازی های پیش رو و صعود به جام جهانی هستند.به همین دلیل هم هست که سخت پیگیر اتفاقات روز فوتبالی در فضای مجازی‌اند و روزی نیست که فوتبال را به یکی از ترندهای روز تبدیل نکنند.

 



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه