لوگو سایت

پورشه ۲۰۲۲ پا به جاده ها گذاشت+ عکس


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پورشه مدل GTS را به ۲۰۲۲، ۹۱۱ اضافه می‌کند و در مدل‌های کوپه و کابریولت چهار چرخ متحرک عقب  موجود است. مجهز به یک موتور توربوشارژ دوقلوی ۳.۰ لیتری هستند که ۴۷۳ اسب بخار نیرو تولید می‌کند و با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک دو کلاچه یا گیربکس هفت سرعته در دسترس است.

مدل‌های ۲۰۲۲، ۹۱۱ GTS هم اکنون برای سفارش در دسترس هستند و با شروع ۱۳۸.۰۵۰ دلار در اوایل سال آینده وارد بازار می‌شوند. گفته شد پورشه در حال افزودن مدل GTS به سری ۹۱۱ نسل ۹۹۲ است که ۳۰ اسب بخار بیشتر از مدل‌های Carrera S در کنار سایر پیشرفت‌های عملکردی دارند. آن‌ها در اوایل سال آینده در کوپه‌های چهار چرخ متحرک و تمام چرخ متحرک و مدل‌های تارگای چهار چرخ متحرک به ایالات متحده می‌رسند.

۳.۰ لیتری شش تخت مدل توربوی دوقلوی مدل GTS با تولید ۴۷۳ اسب بخار و ۴۲۰ پوند فوت گشتاور، که افزایش ۳۰ اسب بخاری و ۳۰ پوند فوت نسبت به Carrera S داشته است. یک گیربکس اتوماتیک دو کلاچه دو سرعته استاندارد است و یک دفترچه راهنمای هفت سرعته با اهرم تعویض ۰.۴ اینچ کوتاهتر اختیاری است.

پورشه 2022 911 GTS با 473 اسب بخار پا به جاده گذاشت

پورشه ادعا می‌کند که زمان صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت، Carrera ۴ GTS مجهز به گیربکس اتوماتیک ۳.۱ ثانیه است، هرچند، در آزمایش ها  Carrera ۴S، توانسته در در ۲.۸ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد، سیستم اگزوز اسپرت پورشه در مدل‌های GTS استاندارد است.

پورشه 2022 911 GTS با 473 اسب بخار پا به جاده گذاشت

دامپر‌های تطبیقی ​​پورشه و ارتفاع سواری تعلیق اسپرت ۰.۴ اینچی به صورت استاندارد ارائه می‌شوند و به طور خاص برای GTS تنظیم شده اند. قدرت توقف از روتور‌های ۱۶.۱ اینچی جلو و ۱۵.۰ اینچی آهنی عقب از ۹۱۱ توربو و جفت شدن با چرخ‌های سیاه قفل مرکزی مشتق شده از توربو S و اندازه ۲۰ اینچ جلو و ۲۱ اینچ عقب است.

مانند مدل‌های قبلی GTS، در اتومبیل‌های جدید نیز در داخل و خارج از رنگ مشکی اضافی استفاده شده است. لب اسپویلر، جلوپنجره عقب و نشان GTS همه آن‌ها سیاه شده و میله تارگا در مدل سقف باز مشکی است. چراغ‌های LED دینامیک پورشه با محیط تاریک استاندارد و چراغ‌های عقب نیز تیره‌تر هستند.

پورشه 2022 911 GTS با 473 اسب بخار پا به جاده گذاشت

در داخل آن، یک فرمان GT اسپرت و صندلی‌های اسپرت قابل تنظیم چهار طرفه به صورت استاندارد ارائه می‌شوند و فضای داخلی آن از مواد Race-Tex و فیبر کربن پورشه استفاده شده است. مدل‌های پورشه ۲۰۲۲  ۹۱۱ GTS با قیمت ۱۳۸.۰۵۰ دلار، Carrera GTS،۱۵۰,۸۵۰ دلار،  کابریولت Carrera GTS، ۱۴۵، ۳۵۰ دلار،  Carrera ۴ GTS و Carrera ۴ GTS کابریولت و Targa ۴ GTS برای سفارشات در دسترس هستند و هر دو از ۱۵۸، ۱۵۰ دلار شروع می‌شوند.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه