لوگو سایت

بازگشت برخی مونتاژی ها به خطوط تولید خودرو! + نمودار


به گزارش اقتصادنیوز ؛ در میان داده های اعلام شده از وضعیت تولید محصولات ایران خودرو نام «پژو ۲۰۰۸» خودرو پرطرفدار این شرکت به چشم می خورد. خودرویی که در مدت زمان اندک توانست نظر بسیاری از خریداران خودرو را به خود جلب و جهش چند میلیونی قیمت را تجربه کند.  در کنار «پژو ۲۰۰۸» نام «هایما» نیز به چشم می خورد. دو خودرویی پرطرفداری که توانسته بودند با توجه به قیمت نظر مخاطبان را به خود جلب کنند، اما با توجه به اعمال تحریم ها ناچار شدند از ایران خارج شوند.

از سوی دیگر داده های اعلام شده نشان دهنده آن است که هرچند در آمار سه ماه نخست سال جاری ۱۵۶ دستگاه پژو ۲۰۰۸ در ایران خودرو تولید شده، اما آمار خرداد ماه نشان از آن دارد که در این ماه مجموع تولید پژو ۲۰۰۸ صفر بوده است. براساس آمار اعلام شده تمام تولیدات این خودرو در اولین فصل سال جاری به فروش رسیده است.

وضعیت تولید هایما

اما وضعیت تولید هایما دیگر خودرو متوقف شده ایران خودرو نشان دهنده آن است که در سه ماه ابتدایی سال جاری در مجموع هزار و ۴۵۰ دستگاه هایما پلاس در این شرکت تولید شده که با این شرایط می توان گفت زمینه بازگشت خودروهای مونتاژی در خطوط ایران خودرو در حال فراهم شدن است. براساس داده های اعلام شده در بهار سال جاری مجموع تولید هایما به فروش رسیده است.

آمار اعلام شده همچنین حکایت از آن دارد که در خرداد ماه در مجموع ۲۰۳ دستگاه هایما پلاس تولید شده و فروش این خودرو در این ماه ۲۱۳ دستگاه بوده که شاید بتوان گفت بخشی از این فروش از طریق تولیدات ماههای گذشته تامین شده است.

 

 

 



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه