لوگو سایت

تغییر بزرگ در اینستاگرام


به گزارش اسپوتنیک، آدام ماسری رئیس مجموعه اینستاگرام گفت: شبکه اجتماعی اینستاگرام اولویت عکس ها را به نفع ویدئو کنار می گذارد و از این به بعد به ویدئو توجه بیشتری خواهد کرد.

 

بدین ترتیب، اینستاگرام محتوای ویدئویی بیشتری خواهد داشت و به عنوان مثال، ویدیوی با قالب گسترده در شبکه اجتماعی ظاهر می شود. اما عکسهای مربع کوچکتر می شوند ، الگوریتم های اینستاگرام به فیلم ها اولویت بیشتری می دهند.

علاوه بر این ، اکنون کاربران در صفحه خود خود علاوه بر تبلیغ، محتوای حساب های اینستاگرامی را که در آنها مشترک نیستند نیز مشاهده خواهند کرد.

بر اساس آمار گزارش های منتشر شده، اینستاگرام سریعترین رشد را در میان پلتفرم های شبکه های اجتماعی در کانادا به خود اختصاص داده است به گونه‌ای که در سال ۲۰۱۸ این پلتفرم با یک رشد ۲۰.۴ درصدی و در سال ۲۰۱۹ با یک رشد ۷.۳ درصدی توانست جایگاه خود را در این کشور واقع در آمریکای شمالی تثبیت کند. کارشناسان فعال در در موسسه ای مارکتر نیز در این خصوص برآورد و اعلام کرده اند که این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۲۰ میلادی نیز ۶.۱ درصد رشد خواهد کرد و تعداد کاربرانش در کانادا به ۱۲.۶ میلیون نفر خواهد رسید.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه