لوگو سایت

غارت جدید آمریکا از مردم سوریه!


به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از   باشگاه خبرنگاران جوان،  منابع مطلع سوری گزارش دادند نظامیان تروریست و اشغالگر ارتش آمریکا با دزدیدن منابع سوریه سعی دارند پایگاه‌های خود را در اطراف این کشور تقویت کنند.

خبرگزاری سانا در این خصوص افشا کرد این نظامیان ۴۵ کامیون از غلات و نفت را از منطقه «رمیلان» در حومه «الحسکه» را دزدیدن و به مناطق تحت کنترل خودشان در شمال عراق و هم مرز با سوریه انتقال دادند.

منابع محلی الحسکه نیز گزارش دادند کاروانی متشکل از ۲۷ کامیون پر از مواد معدنی طی ساعات گذشته از مناطق مختلف برای پشتیبانی از نظامیان و پایگاه‌های آمریکایی به رمیلان آورده شده است، همچنین ۳۷ مخزن نفت نیز از گذرگاه «الولید» به‌طور غیرقانونی به سمت شمال عراق حرکت کرده است.

این اولین بار نیست که آمریکا منابع طبیعی سوریه را می‌دزد بلکه پیش‌تر نیز رسانه‌های سوریه گزارش داده بودند آمریکا با اشغال میدان‌های نفتی سوریه نفت این کشور را تصرف کرده و آن را به‌صورت غیرقانونی به برخی از کشور‌ها می‌فروشد. این اتفاق درحالی روی می‌دهد که نظامیان آمریکا به‌طور غیرقانونی در سوریه حضور دارد و بهانه مبارزه با تروریسم منابع معدنی آن را می‌دزد و دولت سوریه خواستار خروج این نظامیان از خاک کشورش است.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه