لوگو سایت

نشست ویژه برای کرونا در سیستان و بلوچستان


هفتاد و سومین نشست کمیته  امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با مسئولیت حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور و رئیس کمیته و با حضور ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیسی معاون بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نمایندگان دستگاه‌های ذی ربط در محل وزرات کشور برگزار شد.

در این نشست، روند مقابله با بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان مورد بررسی همه جانبه قرار گرفت و با احصاء ظرفیت های بسیار مؤثر موجود در کشور و استان، مقرر گردید که با فعال سازی همه ظرفیت های کشور، امکان تشدید بیماری در این استان، از بین برود.

در همین زمینه، وضعیت تأمین تخت های بیمارستانی لازم برای بیماران کرونایی در استان سیستان و بلوچستان در نشست امروز کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا، بررسی و آخرین گزارش مسئولان وزارت بهداشت، ناظر بر بسیج تمام امکانات و تجهیزات لازم برای تقویت بیمارستان های این استان مورد توجه قرار گرفت.

موضوع برنامه ها و مراسم عید قربان و احتمال موج جدید سفرها در این ارتباط، از دیگر محورهای مورد برسی در نشست امروز کمیته بود و در این خصوص تاکید شد که با اعمال مجدانه مقررات و اطلاع رسانی های موثر و هدفمند به عموم مردم، از شکل گیری سفرهای گسترده در عید قربان،  پیشگیری شود.

آخرین موضوع مورد طرح در جلسه امروز کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا بررسی طرح ساماندهی تردد از مرزهای زمینی و هوایی کشور با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا است که دستورالعملی در این خصوص به ستاد ملی کرونا ارجاع شده است و پس از بررسی های اولیه، ادامه بحث به جلسه آتی کمیته موکول شد.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه