لوگو سایت

خبری خوش درباره وام ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص


به گزارش اقتصادنیوز ، این روزها با افزایش نرخ ارز ، کمبود دارو و افزایش هزینه های درمان،  درد و رنجی که بیماران خاص از جمله بیماران  کلیوی با آن دست و پنجه نرم می کنند چندین برابر روزهای دیگر شده است.به همین منظورمدیرعامل انجمن بیماران کلیوی کشور  از یک وام جدید یه این بیماران خبر داده است.

اعظم پناهی در این باره گفت:  انجمن حمایت از بیماران  کلیوی با تعامل و همراهی وزارت بهداشت  از این پس به این بیماران  بین پنج تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات اعطا می گردد. این خبر مورد توجه مردم قرار گرفت و یکی از  ترندهای  روز شد.

با آمدن کرونا، آموزش در ایران  وارد مرحله تازه ای شد.‌ کلاس های دانش آموزان و دانشجویان به صورت مجازی و از راه دور برگزار شد.آموزش مجازی در این دو سال نکات مثبت و منفی زیادی داشته است.

حالا بعد از دو سال  از آمدن این ویروس جهانی، واکسیناسیون آن در ایران شروع شده است.

دانشجویان و دانش آموزان همه منتظر زمان دریافت واکسن کرونا هستند تا بار دیگر به روزهای خوش دانشجویی و کلاس های حضوری برگردند.

معاون وزیر علوم در این مورد گفت: به طور طبیعی دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد که ورودی‌های سال تحصیلی ۹۸ به قبل هستند باید در اولویت واکسیناسیون باشند؛ امیدواریم با برنامه ریزی وزارت بهداشت، این اقدام هر چه زودتر عملیاتی شود.

وی درباره واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی افزود: برای اولویت بندی واکسیناسیون دانشجویان، یک کارگروه در معاونت آموزشی وزارت علوم تشکیل شد و این موضوع با نظر دانشگاه‌ها در حال بررسی است. با اولویت بندی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، واکسیناسیون آنها از شهریورماه آغاز می‌شود

لایحه رتبه بندی معلمان پس از۱۰ سال کش و قوس فراوان‌، بالاخره تصویب شد.

این لایحه به همت اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و با همکاری وزیر آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت.

چشم‌ انتطاری معلمان‌ پس ار ۱۰‌سال به پایان رسید.‌ معلمان پس از تصویب  این طرح در پی آکاهی از جزئیات این طرح بودند.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه