لوگو سایت

دلار سنگر ۲۵هزارتومانی را از کف داد


به گزارش اقتصادنیوز قیمت دلار آمریکا معاملات امروز را با کاهش ۸۰ تومانی نسبت به نرخ عصر روز گذشته آغاز کرد و در ابتدای امر روی ۲۵ هزار و ۳۰ تومان قرار داشت. نرخ دلار در طول معاملات کاهش یافت و در آخرین ساعات معاملات امروز روی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان قرار گرفت.

قیمت درهم ثابت شد

دامنه نوسان درهم در این روزها کاهش پیدا کرده است. قیمت درهم امارات امروز تقریبا ثابت بود و روی ۶ هزار و ۸۴۰ تومان قرار داشت. از طرفی قرار گرفتن قیمت درهم در این حوالی و زیر مرز ۶ هزار و ۹۰۰ تومان مانند یک نیروی نزولی بر قیمت دلار عمل کرد و احتمالا در افت قیمت دلار به زیر ۲۵ هزار تومان تاثیرگذار بود.

قیمت سکه امامی تحت تاثیر کاهش قیمت دلار افت کرد. قیمت سکه امامی عصر روز گذشته روی ۱۰ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان قرار داشت. در آخرین ساعات معاملات امروز قیمت سکه تا ۱۰ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان پایین آمده بود. این در حالی است که قیمت طلای جهانی در ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه عصر به وقت ایران ۱۸۰۸ دلار بود و بالای مرز ۱۸۰۰ دلار قرار داشت.

قیمت یورو کاهش یافت

قیمت یورو در بازار آزاد عصر امروز از عصر روز گذشته ۳۰۲ تومان پایین‌تر بود. قیمت انتهایی یورو در سامانه سنا نیز نسبت به روز گذشته ۱۵۱ تومان کاهش یافت. این تغییرات قیمتی به نحوی رقم خورد که در آخرین ساعات معاملات قیمت یورو سنا بالای قیمت یورو بازار آزاد قرار گیرد. علت این امر می‌تواند تغییر سریع قیمت‌ها باشد، یا اینکه قیمت‌های اعلام شده در بازار آزاد برای خرید باشند و نه برای فروش. یعنی صرافان برای فروش در این قیمت‌ها تمایلی نشان ندهند.

کاهش قیمت دلار متشکل و سنا

همراه با کاهش قیمت دلار در بازار آزاد قیمت دلار در بازار متشکل و سامانه سنا نیز افت کرد. قیمت متوسط دلار متشکل نسبت به روز گذشته ۲۱۹ تومان پایین آمد و روی ۲۴ هزار و ۲۴۲ تومان قرار گرفت. قیمت دلار در سامانه سنا نیز ۲۵۲ تومان افت کرد و روی ۲۴ هزار و ۳۵۰ تومان ایستاد.

J2

برای جمع‌بندی میتوان گفت در معاملات امروز قیمت دلار در بازار آزاد، بازار متشکل و سامانه سنا افت کرد. افت قیمت دلار سکه را به پایین کشید و نرخ درهم در طول معاملات امروز تقریبا ثابت و زیر و ۶ هزار و ۹۰۰ تومان قرار داشت.

J1

 



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه