لوگو سایت

اطلاعیه سفارت ایران خطاب به ایرانیان مقیم عمان درباره کرونا


به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در عمان در اطلاعیه‌ای خطاب به ایرانیان مقیم این کشور تاکید کرد: به ایرانیان عزیز مقیم سلطنت عمان توصیه می‌شود حتما واکسن، تزریق کنند. در صورتی که برای یافتن واکسن، با مشکلی مواجه شدند، مراتب را به بخش کنسولی سفارت اعلام تا پیگیری لازم بعمل آید.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

با توجه به استمرار شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضمن تسلیت درگذشت سه نفر از هموطنان ایرانی مقیم سلطنت عمان و تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، توجه ایرانیان عزیز را به موارد ذیل جلب می‌کنیم:

۱) به ایرانیان عزیز مقیم سلطنت عمان توصیه می‌شود حتما واکسن، تزریق کنند. در صورتی که برای یافتن واکسن، با مشکلی مواجه شدند، مراتب را به بخش کنسولی سفارت اعلام تا پیگیری لازم بعمل آید.

۲) ضمن تشکر از مسئولین و دست اندرکاران بخش بهداشت و درمان عمان و با نظر داشت ضوابط و پروتکل‌های درمانی این کشور، سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط، همچنان تلاش می‌کند از همه ظرفیت‌های موجود اعم از مراکز درمانی دولتی و خصوصی عمان و پزشکان محترم ایرانی، برای حفظ سلامتی و ارائه خدمات شایسته به هموطنان عزیز، بهره‌گیری کند.

۳) از هموطنان گرامی درخواست می شود چنانچه از بستری شدن ایرانیان مقیم بدلیل کرونا در مراکز درمانی عمان اطلاع دارند، مراتب را سریعا به بخش کنسولی سفارت اعلام کنند.

۴) با توجه به اِعمال محدودیت‌های جدید از سوی سلطنت عمان و به منظور تسهیل بازگشت هموطنان به ایران درصورت ضرورت، این سفارت همچنان جهت اخذ مجوز لازم برای انجام پرواز مستقیم از عمان به ایران، اقدام می‌کند.»



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه