لوگو سایت

باتری ماشینتو از رایا مارکت آنلاین و خوش قیمت بخر!


در این حالت شما کلی وقت و هزینه صرف کرده اید و ممکن است به شرایط دلخواه نرسیده باشید. اما با تغییری کوچک می توانید شرایط بهتری را برای خرید باطری ماشین رقم بزنید. یعنی هم در وقتتون صرفه جویی کنید و هم قیمت باطری ماشین شما خوش قیمت باشه…

خرید آنلاین باطری ماشین

برای رسیدن به این ایده آل ما به شما خرید باطری ماشین به صورت آنلاین و از فروشگاه اینترنتی رایامارکت را توصیه می کنیم. در این فروشگاه شما می توانید باتری های ایرانی را به رقابتی ترین قیمت ممکن خریداری کنید. سفیران رایا مارکت، باطری ماشین شما را کمتر از ۳ ساعت کاری هرجای تهران که باشید روی ماشینتون نصب می کنند. خدمات رایا مارکت به صورت شبانه روزی حتی در تعطیلات پابرجاست.

تست رایگان دینام

ما تضمین می کنیم که شما در بهترین و به صرفه ترین شرایط، باتری ماشین خود را خواهید خرید. ممکن است بعضی از شما عزیزان اطلاعات کافی در مورد آمپر مناسب باتری ماشینتان را نداشته باشید. سایت رایا مارکت کار را برای شما آسان کرده است. کافیه شما ماشینتان را در سایت جستجو و انتخاب کنید. باتری های مناسب ماشین شما به تفکیک قیمت و برند به شما نمایش داده می شود. شما می توانید برند دلخواهتان را سفارش دهید. پس از سفارش مشاوران ما با شما تماس میگیرند و مجدد مدل ماشین شما را چک می کنند و بعد از حصول اطمینان باطری ماشین شما کمتر از ۳ ساعت در هر نقطه ایی از تهران روی ماشینتان نصب می شود. در کنار همه خدماتمون در صورت درخواست شما دینام ماشین شما را هم بصورت رایگان تست می کنیم تا شما از وضعیت سلام دینام ماشین خود با خبر شوید.

بهترین قیمت های باتری ماشین را از رایا مارکت بخواهید.

رایا مارکت نماینده رسمی صبا باتری و نماینده رسمی توزیع و نصب باتری های این شرکت در تهران می باشد. همچنین نماینده رسمی فروش باطری اوربیتال وان و باتری سوزوکی هم می باشد. شما در رایا مارکت می توانید انواع باتری های ایرانی و خارجی را انتخاب نمایید. ما به شما تضمین می دهیم بهترین قیمت باطری ماشین به شما پیشنهاد شده است. همچنین به خاطر فروش زیاد باتری ماشین تاریخ تولید همه باتری های ما به روز می باشند و شما با خیال راحت می توانید از گارانتی این محصولات در صورت نیاز استفاده نمایید.

2

رایا مارکت فروشگاهی که همیشه بیدار است

خرید باطری ماشین به شکل سنتی مزایا و معایب زیادی دارد. از جمله معایب آن این است که مثل هر فروشگاه دیگری خدمات خود را فقط در ساعات عرف ارائه میکند. این موضوع می تواند بسیار مشکل ساز باشد. مثلا شما ساعت ۶ صبح ماشین خود را استارت می زنید که به برنامه ها و جلسات روزانه و از قبل تعیین شده ایی برسید و متوجه می شوید باتری ماشین شما به پایان عمر خود رسیده است. مطمئنا ساعت ۶ صبح هیچ فروشگاه فیزیکی فروش باطری ماشین باز نیست که به شما خدمات دهی کند. اما فروشگاه اینترنتی رایا مارکت در طول ۲۴ ساعت شبانه روز توسط کارشناسان فنی رایا مارکت آمادگی نصب باتری روی ماشین شما را در هر نقطه از تهران دارد. یادتان نرود که خدمات رایا مارکت در تعطیلات رسمی و حتی عید نوروز هم پابرجاست.

خدمات فروش و نصب باتری ماشین های سواری

رایا مارکت آماده خدمات دهی به بیش از ۳۰۰ مدل ماشین سواری که در ایران در حال تردد هستند می باشد. شما می توانید در سایت رایا مارکت برند و مدل دقیق ماشینتان را انتخاب کنید تا باتری های مناسب ماشین شما به نمایش درآید و بتوانید خرید خود را انجام دهید. شما می توانید انواع باطری های سیلد (اتمی) را از برندهای خوب ایرانی و خارجی تهیه نمایید.

خدمات فروش و نصب باتری ماشین های سنگین

از دیگر خدمات رایا مارکت فروش و نصب باطری ماشین سنگین می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت رایا مارکت نوع ماشین خود را انتخاب کنید و از میان باتری های اتمی و آبی مخصوص ماشین سنگین سفارش خود را نهایی کنید.

خدمات فروش باطری یو پی اس (UPS)

باطری یو پی اس یکی از مهمترین و کلیدی ترین محصولات سایت رایا مارکت می باشد. باتری یو پی اس برای ذخیره سازی برق و یا تامین انرژی بعضی وسایل نقلیه برقی کاربرد دارد. همه آسانسور ها، همه اتاق های عمل، همه وسایل نقلیه برقی مثل انواع ویلچرهای برقی، موتور برقی، بعضی دوچرخه ها، همه بانک ها، همه شرکت هایی که سرور های مستقل دارند و … نیاز به تامین باتری یو پی اس دارند. با مراجعه به سایت رایا مارکت می توانید از آمپرهای موجود سفارش دهید و یا آمپر دلخواه خود را سفارش دهید. خدمات فروش باتری یو پی اس محدود به تهران نیست و شما می توانید از هر نقطه ایی از ایران باتری مورد نظرتان را سفارش دهید. این نکته را یادآور می شویم که ارسال باتری یو پی اس فقط در ساعات اداری امکان پذیر است.

شیوه های سفارش باتری ماشین و باتری یو پی اس:

شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید به سایت اینترنتی رایا مارکت به نشانی www.rayamarket.com مراجعه و سفارشات خود را نهایی کنید. در غیر این صورت می توانید با تماس با شماره ۵ رقمی ۰۲۱۳۵۰۷۹ و استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان ما بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی، سفارشات خود را ثبت نمایید.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه