لوگو سایت

دیدار دو مقام دولتی با رئیس جمهور منتخب


در ادامه دیدار مقامات دولتی و کارگزاران نظام با رئیس‌جمهور منتخب،  علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، روز دوشنبه  به طور جداگانه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب با حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در این دیدار برای منتخب مردم ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دولت آتی، آرزوی موفقیت کرد و گزارشی از آخرین فعالیت ها و اقدامات نهاد متبوع خود ارائه نمود.

دغدغه‌های خانواده ایثارگران شناسایی و رفع شود

حجت الاسلام رییسی در دیدار با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه خانواده شهداء، جانبازان و ایثارگران ولی نعمتان ما هستند،‌ اظهار داشت: هر خدمتی که نگرانی خانواده ایثارگران را برطرف کند، وظیفه همگانی ما است و باید همه همت و تلاش خود را بکار بگیریم تا دغدغه ها و نگرانی های این عزیزان در بخش های مختلف از جمله مسکن، درمان و اشتغال برطرف شود.

کدام مقامات امروز با رئیسی دیدار کردند؟

رییس جمهور منتخب تصریح کرد: لازم است مسائل و مشکلات خانواده ایثارگران بطور کامل احصاء شده و راهکارهای متناسب با حل و فصل آنها، ارائه و اجرایی شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار با آرزوی توفیق برای حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و دولت سیزدهم، گزارشی از آخرین فعالیت ها و اقدامات دستگاه متبوع خود ارائه کرد.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه