لوگو سایت

کاژه; بازسازی ساختمان، نمای شیشه ای و روف گاردن


 میتوان گفت که برای تخریب و ساخت مجدد برای این ساختمان ها هنوز زود است و می توان با مقداری ایجاد تغییر در بخش های مختلف آن، رنگ و نما و جلوه بهتری را به بنا بخشید. در این شرایط قطعا ارزش ساختمان تا حد زیادی افزایش پیدا می کند و می توانید با کیفیت بهتری در آن زندگی و یا آن را با قیمت بالاتری به فروش برسانید. در بسیاری مواقع، هدف از بازسازی ساختمان های قدیمی افزایش قیمت آنها می باشد که با کمی هزینه می توان به فروش خوبی دست پیدا کرد.

کاژه به صورت تخصصی در بخشهای مختلف ساختمان فعالیت میکند. بازسازی ساختمان، نمای شیشه ساختمان و روف گاردن (باغ بام) از خدمات منحصر به فرد این شرکت میباشد.

چه دلایلی در بازسازی ساختمان از اهمیت بیشتری برخوردار است؟

نوسازی ساختمان یکی از دلایل اصلی محسوب میگردد. طول عمر و قدمت ساختمان ها بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین میشوند که از مهم ترین آنها می توان به کیفیت ساخت بنا و میزان مقاومت مصالح آن و همچنین سن و سال ساختمان اشاره کرد. این عوامل به مرور باعث میشوند تا خانه و منزلی که در آن زندگی می کنیم کیفیت و امنیت لازم را نداشته باشد و این چنین نیاز به بازسازی در آن احساس میشود. اما آیا تنها قدیمی بودن ساختمان است که اهمیت بازسازی را نشان می دهد؟ قطعا جواب منفی می باشد چون دلایل زیادی برای بازسازی ساختمان وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

• افزایش قیمت ملک

• افزایش امنیت ساختمان

• تغییر معماری داخلی و استفاده کاربردی از ساختمان

• تعویض تاسیسات قدیمی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازسازی ساختمان میتوانید با شماره تلفنهای پایین صفحه و یا به سایت کاژه مراجعه فرمایید.

روف گاردن شهری

روف گاردن گزینه مناسبی در بازگرداندن طبیعت به فضای شهری

تبدیل محوطه بلااستفاده روی بام به یک فضای سبز و محلی برای استراحت یک ایده هیجان انگیز به نظر میرسد.آیا تا حالا به  این موضوع فکر کرده‌اید؟ اینکه بتوانید روی پشت‌بام منزلتان، میوه، سبزی و انواع گل و گیاه را پرورش دهید، بسیار رؤیایی به نظر می‌رسد؛ خوشبختانه شما می‌توانید با ایجاد روف گاردن شهری، به این رؤیا رنگ حقیقت بزنید. 

وقتی به زندگی کردن در شهرهای بزرگ و مخصوصاً کلان‌شهرها که بی‌شباهت به زندان‌های بتونی نیستند عادت کنید، حداکثر بهره‌برداری از حداقل فرصت‌ها را باید خوب یاد بگیرید و برخورداری از این مهارت مخصوصا وقتی موضوع ایجاد فضای سبز مطرح شود، اهمیت دوچندانی پیدا می‌کند. اینجاست که می‌توانید به ایده ساخت روف گاردن شهری که به آن باغ پشت‌بامی یا بام سبز هم می‌گویند، به‌طور جدی فکر کنید. با مراجعه با سایت کاژه با راه حلهایی برای روف گاردن و یا سیستم باغ سبز بیشتر آشنا شوید. اطلاعات در پائین مقاله موجود میباشد.

پوشش تلسکوپی استخر

سقف متحرک استخر ( پوشش تلسکوپی باز شونده استخر )

استفاده از استخر تفریحی در هر فصل سال مفرح و باعث نشاط میشود، مخصوصا این نشاط و شادی در کنار خانواده چند برابر نیز میگردد. در گذشته استفاده از استخر ها فقط در ماه های گرم سال امکان پذیر بود. با توسعه شهرنشینی و گسترش رفاه اجتماعی حضور استخر ها در آپارتمان ها و ویلا ها یک امکان ویژه و در برخی مکانها حتی ضروری نیز میباشد.

پوشش استخر ها را میتوان به شیوه ها و شکل های متنوعی ساخت. این تنوع در پوشش متحرک و استخر باز شو هم امکانپذیر است. استخر باز شو و یا همان سقف متحرک استخر که بستگی به بزرگی استخر و سازه ساخته شده میتواند اتوماتیک ( ریموت دار ) و یا دستی طراحی و ساخته شود.

سقف متحرک استخر این امکان را برای ما فراهم مینماید که در فصول سرد سال با بستن پوشش تلسکوپی استخر زیر برف و باران زمستان هم از هوای مطبوع ایجاد شده در زیر سازه و استخر بهره جست و هم در فصول گرم سال میتوان با گشودن و یا جمع کردن سازه تلسکوپی و جمع شونده استخر از آفتاب لذت بیشتری برد.

برای مشاوره و سفارش با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

۸۸۴۹۲۳۱۴ – ۰۹۱۲۱۵۰۹۵۱۶ – kajeh    



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه