لوگو سایت

ترافیک در مسیرهای خروجی تهران نیمه سنگین است


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا؛ عادل مصدقی عصر دوشنبه در این باره گفت: ترافیک در آزاد راه های تهران به پردیس و شمال نیمه سنگین و در محل اخذ عوارضی ها سنگین است.

وی اظهار داشت: تردد خودروها در آزاد راه های تهران به کرج، قم و پاکدشت و ساوه نیز پرحجم تا نیمه سنگین است.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: ترافیک در مسیرهای تهران به فشم، دماوند،  فیروزکوه رودهن و همچنین محدوده آبعلی در جاده هراز نیز ترافیک پرحجم تا نیمه سنگین است.

وی درباره وضعیت جوی در استان تهران نیز گفت: در ارتفاعات و مسیرهای شمالی شاهد پدیده مه گرفتگی و بارش باران هستیم.

مصدقی درباره محدودیت های ترافیکی در استان تهران نیز گفت: در سه نقطه اعم از ابتدای آزاد راه تهران_شمال، کیلومتر ۶۵ آزاد راه تهران_قم(گردنه نعلبندان) و جاده قدیم قم گردنه نعلبندان از ساعت ۱۸  امروز دوشنبه تا ساعت۷ صبح روز دوشنبه ۴ مرداد ماه از خروج خودروهای پلاک تهران و ورود خودرو با پلاک های سایر شهرستان به پایتخت جلوگیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: عوامل راهداری با در اختیار داشتن بیش از ۷۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین و حدود ۲۰۰ نیروی راهداری در مسیرهای استان تهران تا پایان تعطیلات در آماده باش کامل بسر می برند.

معاون راهداری استان تهران همچنین به مردم توصیه کرد جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی در کلیه مسیرهای سراسر کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند و از مردم درخواست داریم بدلیل وضعیت قرمز در خانه ها بمانند و از سفر پرهیز کنند.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه