لوگو سایت

نامه انجمن صنایع لبنی به رییس جمهور برای ابلاغ قیمت جدید لبنیات


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، دبیر انجمن صنایع فرورده‌های لبنی ایران امروز در نامه‌ای به رییس‌جمهور خواستار رفع بلاتکلیفی واحدهای تولید لبنی شدند. 

در این نامه آمده است:

پس از گذشت چهارماه از آغاز سال ۱۴۰۰ و مکاتبات مکرر و برگزاری جلسات متعدد و متضرر شدن واحدهای لبنی از عدم تعیین تکلیف قیمت شیرخام و فرآورده‌های لبنی، امنیت شغلی و معیشت صدها هزار کارگر و خانواده‌هایشان به مخاطره افتاده است.

مسئولین محترم با بلاتکلیف نگه داشتن قیمت‌گذاری شرکت‌های تولید لبنی را به ورشکستگی سوق داده و با بی‌توجهی به قانون تجارت چه مصیبت‌ها که بر سر تولیدکنندگان این کشور وارد نیاورده‌اند. لذا چنانچه سریعاً قیمت شیرخام و فرآورده‌های لبنی تصویب و ابلاغ نگردد، بالاجبار واحدهای لبنی عضو این انجمن با تعامل کامل با دامداران براساس قانون تجارت رفتار و به صورت توافقی با قیمت مرضی‌الطرفین اقدام به خرید شیرخام نموده و فرآورده‌ لبنی خود را براساس دستورالعمل قیمت‌گذاری کالاهای تولید داخل مورخ ۲۵ مرداد ۸۹ قیمت‌گذاری و عرضه خواهند نمود.

مسئولیت و عواقب این امر مستقیما متوجه مسئولین دولتی است که با وقت‌کشی و با امروز و فردا کردن موجبات ضرر و زیان شرکت‌های تولیدی لبنی را فراهم ساخته‌اند. ضمنا شرکت‌های لبنی عضو این انجمن رأساً پاسخگوی صحت و سقم قیمت‌گذاری و عرضه کالاهای تولیدی خود براساس دستورالعمل فوق‌الذکر در قبال سازمان‌های نظارتی خواهند بود. این تصمیم طبق مصوبه یک هزار و دهمین جلسه هیات مدیره انجمن مورخ ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ اتخاذ و جهت آگهی و اطلاع‌رسانی ارسال می‌گردد. 

لبنیات



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه