لوگو سایت

چین مالیات خانواده های دارای ۳ فرزند را لغو می کند


به گزارش تاس، دولت چین از لغو مالیات و کلیه جریمه‌های دولتی خانواده‌هایی که طی سال‌های آتی، بیش از سه فرزند داشته باشند خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر؛ بر اساس این گزارش، شورای حکومتی چین امروز با اعلام این خبر، تصمیم اتخاذ شده پکن را در راستای سیاست‌های جمعیتی دولت چین برای افزایش جمعیت این کشور بر اساس سند چشم‌انداز سیاست‌های اجتماعی در نظر گرفته شده تا سال ۲۰۲۵ دانست.

در بیانیه منتشر شده از سوی این شورا آمده است: تصمیم گرفته شد که هزینه‌های حمایت اجتماعی و سایر اقدامات محدود کننده (بر سر راه افزایش جمعیت) لغو شوند. لذا کلیه هزینه‌های حمایت اجتماعی لغو شده و احکام مربوط به جریمه‌های مربوطه بررسی و لغو شد. تا سال ۲۰۲۵، سیاست اقدامات پویا برای افزایش نرخ زاد و ولد به طور کلی تدوین خواهند شد.

بر اساس سند مذکور، در آینده، کلیه هزینه‌های مربوط به ثبت احوال، تحصیل در مؤسسات آموزشی و اشتغال‌زایی که در مغایرت با سیاست‌های تنظیم جمعیت و مانعی بر سر فرزند آوری باشند نیز به طور کلی باید لغو شوند.

دولت چین همچنین متعهد شده تا کلیه هزینه‌های مربوط به تولد فرزندان و تحصیل آنها را بر اساس سیاست‌های مربوط به حمایت اجتماعی از فرزند آوری برای خانواده‌های جوان را کاهش دهد.



منبع خبر

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه